عصر بازار

دوگانی آغچغلو مطرح کرد:

نیل به هدف یکسان سازی نرخ ارز زمینه ساز جذب سرمایه گذار

عصر اعتبار- عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: یکسان سازی نرخ ارز در ایجاد ثبات اقتصادی موثر است و انجام این مهم زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم می کند.

نیل به هدف یکسان سازی نرخ ارز زمینه ساز جذب سرمایه گذار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، محمدحسن دوگانی در خصوص لازمه های جذب سرمایه گذار خارجی گفت:باید توجه داشت جذب سرمایه گذار خارجی نیازمند بکارگیری روش های خاصی اقتصادی و حتی  سیاسی است.

    نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور زمانی در جذب سرمایه گذار خارجی موفق خواهد شد که به لحاظ اقتصادی این اطمینان را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کند که بطور نسبی امنیت سرمایه های آنان تامین خواهد شد.

    این نماینده مردم درمجلس نهم،افزود:سرمایه گذاران خارجی حداقل برای انجام سرمایه گذاری، ایران را با کشورهای دیگر مقایسه می کنند بنابراین باید مشوق های ارائه شود تا سرمایه گذاران در ایران برای فعالان اقتصادی جذابتر شود.

    دوگانی آغچغلو ادامه داد:بستر سرمایه گذاری در داخل کشور باید آماده جذب سرمایه گذاری شود بنابراین باید قوانین در این رابطه تسهیل شود.

    بوروکراسی ادارای از موانع جذب سرمایه گذار است

    وی با بیان اینکه بوروکراسی ادارای از موانع جذب سرمایه گذار خارجی است، گفت: یکسان سازی نرخ ارز در ایجاد ثبات اقتصادی موثر است  و انجام این مهم زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم می کند، بنابراین دولت در نیل به این هدف باید موفق شود.

    عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باتوجه به اجرای برجام باید دولت و مجلس با همکاری بیشتر زمینه جذب سرمایه گذاران بیشتر را فراهم کنند و در این رابطه از تجربیات کشورهای موفق استفاده کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی