عصر بازار

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک دی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و روز مادر پیامی صادر کرد.

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، متن پیام دکتر احمد شفیع‌زاده به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    11 فروردین، روز پر افتخار ولادت زنی است که از معجزات عالم است. زنی که افتخار خاندان وحی است  و چون خورشیدی بر تارک اسلام می درخشد. روز ولادت حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) که به نام پرشکوه و جلال "زن" و هم چنین روز مادر "این فرشته زمینی" نامگذاری شده است را گرامی میدارم و بر خود لازم می دانم میمنت این روز بزرگ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواحنا له فدا، همه مادران و زنان سرزمینم به ویژه مادران و همسران شهدای بلند مرتبه این مرز و بوم و هم چنین همکاران خود تبریک و تهنیت عرض نمایم و از همه بانوان شاغل در مجموعه ارزش آفرین دی می خواهم به تأسی از سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی که می فرمایند: "برای زن ها کمال افتخار است که روز ولادت حضرت صدیقه (سلام الله علیها) را روز زن قرارداده اند؛ افتخار است و مسئولیت!" حافظ این مسئولیت سنگین باشند و راه حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.http://telegram.org

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی