عصر بازار

از سوی بانک دی

شماره چهارم فصلنامه «توسعه بانکداری و مالیه اسلامی» منتشر شد

عصر اعتبار- شماره جدید فصلنامه «توسعه بانکداری و مالیه اسلامی» با محوریت تجربه بانکداری اسلامی از سوی بانک دی تدوین و چاپ شده است.

شماره چهارم فصلنامه «توسعه بانکداری و مالیه اسلامی» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی در شماره چهارم این فصلنامه(زمستان 94) که با محوریت تجربه بانکداری اسلامی در ایران و جهان تدوین و چاپ شده، علاوه بر سه مقاله علمی، در سه مصاحبه تخصصی این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.

    مقالات «نگاهی بر تحول بانکداری در ایران» به قلم دکتر محمدرضا مردانی، «ارزیابی کارایی بانک‌های ایران و مقایسه با سایر کشورها اسلامی و غیر اسلامی با رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها» به قلم عباس عسکرزاده، غلامرضا ثنایی و سید احمد ابراهیمی و «تجربه بانکداری اسلامی در کویت: مطالعه موردی خانه مالی کویت» به قلم محمدجواد محقق‌نیا، محیا بائی و اویس محرم اوغلی از جمله بخش‌های اصلی این شماره فصلنامه هستند.

    در این شماره گفت‌وگویی با دکتر صدر انجام شده است که ایشان به تفصیل تاریخچه، اصول و تفاوت‌های بانکداری اسلامی و بانکداری رایج را تشریح کرده است.

    مصاحبه با حجت‌الاسلام و المسلمین موسویان درباره ضروت‌های برنامه‌ریزی استراتژیک برای مدیریت صحیح بانکداری اسلامی و نیز گفت‌وگو با مهندس علی مهبودی عضو هیات مدیره بانک دی با عنوان "بازمهندسی ابزارها تلاشی فراگیر در راستای استقرار تحقق بانکداری اسلامی" از دیگر بخش‌های فصلنامه توسعه بانکداری و مالیه اسلامی هستند.

    در این شماره همچنین علاوه بر معرفی قرارداد «مشارکت مدنی»، مرکز بین‌المللی آموزش مالی اسلامی که زیر مجموعه بانک مرکزی مالزی فعالیت می‌کند، معرفی شده است.

    علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره فصلنامه، ارائه مقاله و یا دریافت نشریه می‌توانند با روابط عمومی بانک دی تماس گرفته و یا با نشانی اینترنتی EIBF@Bank-day.ir  مکاتبه کنند.

    همچنین نسخه الکترونیکی فصلنامه به همراه شماره‌های پیشین آن نیز از طریق وب سایت بانک دی به نشانی www.DAY24.IR و در بخش پژوهش‌ها در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی