عصر بازار

جزئیات دریافت و بازپرداخت وام شهریه دانشگاه آزاد اعلام شد

عصر اعتبار- مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد جزئیات دریافت و بازپرداخت وام شهریه این دانشگاه را اعلام کرد.

جزئیات دریافت و بازپرداخت وام شهریه دانشگاه آزاد اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از گروه وبگردی 20:30؛ دکتر فرید ذاکر در گفت‌و‌گو با ایسنا،با بیان اینکه افرادی که متقاضی وام شهریه هستند باید به شعب صندوق رفاه دانشگاه آزاد مراجعه کنند،افزود: افراد متقاضی باید به صندوق رفاه واحدها و مراکز مراجعه کنند و تشکیل پرونده دهند.پرونده آن ها توسط کمیته وام مورد بررسی قرار می‌گیرد و چنانچه افراد، واجد شرایط باشند می‌توانند از تسهیلات بهره‌مند شوند.

    وی درمورد مبلغ وام مذکور توضیح داد: وام شهریه هر ترم به میزان 50 درصد میزان شهریه در مقاطع تحصیلات تکمیلی و 60 درصد شهریه در مقاطع کاردانی و کارشناسی است و چنانچه کمیته وام، ارائه وام به فردی را مصوب کند،فرد مذکور می‌تواند طبق ضوابط و مقررات جاری دانشگاه با ارائه تضامین مربوط، از تسهیلات و تقسیط شهریه بهره‌مند شود.

    مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد درمورد نحوه بازپرداخت وام شهریه نیز گفت:نحوه بازپرداخت وام شهریه بستگی به نوع وام دارد.در واقع وام شهریه دانشگاه آزاد به سه دسته کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت تقسیم می‌شوند. بازپرداخت وام کوتاه مدت در طول ترم،بازپرداخت وام میان‌مدت بین 10 تا 20 ماه پس از اخذ وام و نحوه بازپرداخت وام بلند مدت از 36 تا 60 ماه پس از اخذ وام صورت می‌گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی