عصر بازار

پرداخت ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های خرد و کوچک

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به عملکرد سال ۹۴ صندوق و پرداخت بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های خرد و کوچک خبر داد و گفت: این تسهیلات از ۳ میلیون تومان تا سقف یکصد میلیون تومان است.

پرداخت ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های خرد و کوچک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، اصغر نوراله‌زاده  با  اشاره به اینکه در سال 94، بیش از 1400 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های خرد و کوچک پرداخت شده است، گفت: مبلغ این نوع تسهیلات از 3 میلیون تومان با توجه به شرایط‌ بنگاه‌های اقتصادی تا 100 میلیون تومان است.

    وی افزود: منابعی که توسط دولت از همان ابتدا در این صندوق تزریق شد هم اکنون افزایش پیدا کرده و از محل بازپرداخت اقساطی که بنگاه‌ها می‌پردازند، تسهیلات جدید به بنگا‌ه‌های جدید پرداخت شود.

    وی در پاسخ به این سوال که هدف‌گذاری شما برای سال 95 در راستای حمایت از مشاغل خرد و کوچک چیست خاطرنشان کرد: سالانه حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های خرد و کوچک توسط این صندوق پرداخت می‌شود و امیدواریم با پرداخت به موقع اقساط تسهیلات به هدف خود برسیم.

    نوراله‌زاده همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره معوقات صندوق کارآفرینی امید (صندوق مهر امام رضا سابق) گفت: در مجموع معوقات این صندوق 4 درصد است و معوقات زیادی از  این بابت نداریم.

    وی همچنین از پرداخت وام ازدواج به جوانان خبر داد و گفت: تسهیلات ازدواج در سال 94 طبق سهمیه بانک مرکزی پرداخت شد و مبلغ آن برای خانواده‌های عادی 3 میلیون تومان و خانواده‌های شهدا نیز 6 میلیون تومان برای هر زوج بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی