عصر بازار

جشن صمیمی بانک سرمایه در روز ارتباطات و روابط عمومی

عصر اعتبار- اعضای هیات مدیره بانک سرمایه همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی از همکاران اداره روابط عمومی این بانک طی مراسمی تقدیر نمودند.

جشن صمیمی بانک سرمایه در روز ارتباطات و روابط عمومی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور اعضای هیات مدیره بانک سرمایه در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

    در این مراسم دکتر علیرضا حیدر آبادی پور، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه ضمن تشکر از زحمات همکاران اداره روابط عمومی با اشاره به وظیفه خطیر روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمان ها و ایجاد ارتباط موثر میان درون و بیرون سازمان اظهار داشت: در هر سازمانی نقش روابط عمومی نقشی خلاق و اثرگذار در تصمیم گیری های مدیریتی و به خصوص تصمیم گیری های استراتژیک می باشد.

    وی افزود: روابط عمومی باید در خدمت مدیریت و سازمان باشد نه شخص مدیر و تنها در این حالت است که در انجام رسالت خود موفق بوده و وظایف خود را به درستی انجام داده است.

    در ادامه مراسم دکتر محمدرضا خانی، رئیس هیات مدیره بانک سرمایه نیز ضمن تبریک روز روابط عمومی، با اشاره به اینکه همکاران روابط عمومی در بیشتر سازمان ها در اوج هنرمندی، مظلوم واقع می شوند اظهار داشت: روابط عمومی اولین جایگاه مورد سوال در خصوص اتفاقات ناخوشایند رخ داده در ویترین نظام بانکی و آخرین جایگاه در خصوص اتفاقات خوشایند است.

    وی در خصوص وظیفه حساس روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها به عنوان بازوی قدرتمند سازمان ها می توانند با اطلاع رسانی صحیح و به موقع نقش بسزا و شایسته در حفظ جایگاه و اعتلای نام سازمان داشته باشند.

    همچنین دکتر بهمن خادم، عضو هیات مدیره و معاون مالی بانک سرمایه نیز در سخنانی اظهار داشت: در سازمان ها نباید به روابط عمومی به عنوان محل هزینه نگریست بلکه روابط عمومی ها دارایی های نامشهودی هستند که موجب بهبود ترازنامه سازمان ها می شوند.

    شایان ذکر است این جشن کوچک با گرفتن عکس یادگاری پایان یافت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی