عصر بازار

پیام معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه‌کوثر به‌مناسبت روزملی ارتباطات و روابط‌عمومی

عصر اعتبار- محمد اکبری‌راد، معاون بازاریابی و شبکه فروش شرکت بیمه‌کوثر در پیامی فرارسیدن روزملی ارتباطات و روابط‌عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:

پیام معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه‌کوثر به‌مناسبت روزملی ارتباطات و روابط‌عمومی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن این پیام به شرح زیر می باشد.

    انا اعطیناک‌الکوثر

    روابط‌عمومی هر سازمانی آیینه شفاف عملکرد و رفتار اجزای سازمان مربوطه  و نیز یکی از اصلی‌ترین نهادها در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکارعمومی است.

    حال فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک این روز بزرگ به صاحب‌نظران، اساتید، دانش‌اموختگان، پژوهشگران و فعالان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی و به‌ویژه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ شرکت‌های فعال در عرصه صنعت بیمه، توفیقات روزافزون شما خدمتگزاران صدیق را در ظل عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت داهیانه فرماندهی معظم کل‌قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

    امید است همکاران این عرصه با برقراری تعامل، همکاری و همیاری با ذی‌نفعان سازمان یا شرکت مربوطه در راستای تقویت اعتماد و ارتباط پایدار و متقابل با جامعه هدف گام بردارند و همچنین موجبات تحکیم و اقتدار بنیان‌های اقتصاد و توسعه فرهنگ بیمه در جامعه تحقق یابد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    پورسعید خلیلی