عصر بازار

مدیرعامل بانک تجارت هفته روابط عمومی را تبریک گفت

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک تجارت با صدور پیامی هفته روابط عمومی را به فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک گفت.

مدیرعامل بانک تجارت هفته روابط عمومی را تبریک گفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن این پیام به شرح زیر است:


    بسمه تعالی
    روابط عمومی کوششی است طرح شده برای نفوذ بر افکار عمومی از طریق سیرت خوب و عملکرد مسئولانه براساس ارتباطات دو جانبه رضایت بخش.
    یک روابط عمومی پویا به مدیریت کمک می کند که از افکار عمومی مطلع و نسبت به آن حساس و پاسخگو باشد و کمک می کند که مدیر با تغییرات همگام باشد و به گونه‌ای اثربخش از تغییرات استفاده کرده و به عنوان یک سیستم پیش آگاهی دهنده در پیش بینی امور به مدیریت یاری می‌رساند و در زمینه های مذکور تحقیق و بررسی می کند و از ارتباطات صحیح، منطقی و اخلاقی به عنوان ابزار اصلی کار خویش استفاده می کند.
    کارگزاران روابط عمومی بانک تجارت نیز به عنوان پرچم‌دار سازمان، در مواجهات خود با مشتریان و مخاطبان خدمات بانک، همواره آئینه‌ای تمام نما از بانکی هستند که مشتری‌مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است.
    آخرین هفته اردیبهشت به عنوان هفته گرامیداشت ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است تا ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از زحمات فعالان این عرصه قدردانی کنیم.

    محمدابراهیم مقدم
    مدیرعامل بانک تجارت

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی