عصر بازار

بهره‌برداری از سیزدهمین چابک بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- سیزدهمین کیوسک خدمات بیمه‌ای کوثر (چابک) به‌منظور تسریع در صدور معرفی‌نامه درمانی در بیمارستان پیامبران تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از سیزدهمین چابک بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به چابک، تأیید برگه بستری و احراز هویت، معرفی‌نامه خود را در مدت کمتر از چند دقیقه دریافت کرده و به امور درمانی خود بپردازند.

    جواد همایی نصب کیوسک‌های خدمات بیمه‌ای را عامل افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان برشمرد و افزود: اکنون این کیوسک‌ها در ستاد مرکزی شرکت، بیمارستان‌های شهید دکتر چمران، ولی‌عصر ناجا، مدائن و پیامبران تهران؛ عسگریه و سعدی اصفهان، قلب کوثر شیراز، اکباتان همدان، دانشگاه علوم پزشکی ساری، ام‌لیلا بندرعباس، حضرت سید‌الشهداء یزد و بنت‌الهدی خراسان‌رضوی نصب شده است.

    وی بیان‌کرد: بیمه‌شدگان با مراجعه به سایت شرکت به‌نشانی www.kowsarinsurance.ir، بخش بیمه درمان گروهی و قسمت کیوسک بیمه‌ای (چابک) می‌توانند ضمن دریافت آدرس بیمارستان‌ها و مراکز درمانی یادشده، درخصوص نحوه ثبت درخواست و دریافت معرفی‌نامه اطلاع یابند.

    مدیر بیمه‌های درمان شرکت خاطرنشان‌کرد: بیمه‌شدگان می‌توانند قبل از مراجعه به کیوسک بیمه‌ای چابک ازطریق موبایل، تبلت یا کامپیوتر وارد سایت شرکت شده و در قسمت درخواست معرفی‌نامه درمان، درخواست خود را ثبت و پس از دریافت شماره پیگیری به یکی از کیوسک‌ها مراجعه و با وارد کردن شماره پیگیری، معرفی‌نامه را دریافت کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی