عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک دی از دو شرکت نفتی و فولادی

حمایت از شرکت‌های بزرگ اقدام عملی در مسیر اقتصاد مقاومتی است

عصر اعتبار- بانک دی در سال ۹۵ با رویکردی فعالانه با اقتصاد مقاومتی به حمایت از دو شرکت بزرگ نفتی و فولادی کشور پرداخت.

حمایت از شرکت‌های بزرگ اقدام عملی در مسیر اقتصاد مقاومتی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در بازدید از شرکت‌های صبا فولاد خلیج فارس و بناگستر کرانه در بندرعبارس حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی کشور را در راستای اقدام عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

    وی در این بازدید که با حضور دکتر عاطفی‌فر، معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی انجام شد، ضمن بررسی سطح توانایی هر دو شرکت و ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌ها، برنامه‌های آنها را در مسیر انطباق با سیاست‌ها و اهداف کلی بانک در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار داد.

    شفیع‌زاده گفت: بانک دی به عنوان یکی از سربازان عرصه اقتصادی، بهبود مدیریت کیفیت و بهره‌وری را از شاخص‌های مهم اقتصاد مقاومتی می‌داند لذا با توجه به اقتصاد دانش‌بنیان، استفاده از فناوری و بهره‌گیری از روش‌های نو که از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی است، سعی در تخصیص منابع بانکی با هدف تقویت سیاست‌های دولت، ایجاد رونق اقتصادی و افزایش اشتغال دارد.

    مدیرعامل بانک دی تصریح کرد: حمایت از بنگاه‌های کلان در قالب ارائه تسهیلات و خدمات متناسب با توان آنها می‌تواند قدمی هر چند کوچک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی تلقی شود. امید است که بانک دی به عنوان یک بانک ارزش‌آفرین بتواند همواره در کنار مشتریان و ذی‌نفعان خود حرکت کرده و گامی کوچک در مسیر به اجرا درآوردن منویات مقام معظم رهبری بردارد.

    بر اساس این گزارش شرکت صبا فولاد خلیج فارس که با مشارکت مستقیم بانک دی فعالیت می‌کند، دومین شرکت تولیدکننده بزرگ فولاد در کشور است و برای اجرای برنامه‌های استراتژیک خود مشارکتی 500 میلیارد ریال با دوره تنفس و بازپرداخت مناسب با بانک دی دارد.

    همچنین شرکت بنا گستر کرانه که با حمایت بانک دی ارائه خدمات "بانکرینگ"(سوخت رسانی دریائی) در خلیج فارس انجام می‌دهد، کلیه خدمات دریایی شامل بانکرینگ (Bunkering) و سوخت‌رسانی به شناورهای دریایی، تامین و تهیه لوازم یدکی شناورهای دریایی، تامین آذوقه و واردات و صادرات مواد نفتی و مشتقات و ترانزیت فراورده نفتی را انجام می‌دهد. این شرکت از ابتدای فعالیتش تاکنون به میزان 28 فقره اعتبار اسنادی (حدود 8300 میلیارد ریال) در بانک دی گشایش کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی