عصر بازار

با افزایش یک‌هزار میلیارد ریالی سرمایه شرکت "تامین سرمایه نوین" بزرگترین تامین سرمایه ایران شد

عصر اعتبار- با افزایش سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی شرکت تامین سرمایه نوین سرمایه این شرکت به ۴ هزار میلیارد ریال رسید.

با افزایش یک‌هزار میلیارد ریالی سرمایه شرکت "تامین سرمایه نوین" بزرگترین تامین سرمایه ایران شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طی مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت تامین سرمایه نوین و با مجوز سازمان بورس اوراق بهادار، سرمایه شرکت از محل مطالبات سهامداران و با هدف افزایش توان تامین مالی، تعهد پذیره‌نویسی سهام، پذیرش ریسک و توسعه فعالیت‌های شرکت در حوزه‌ بین‌الملل افزایش یافت.
    بر این اساس، اکنون شرکت تامین سرمایه نوین بزرگترین بانک سرمایه‌گذاری تامین سرمایه کشور در صنعت 20 هزار میلیاردی بانکداری سرمایه‌گذاری می‌باشد.
    شرکت تامین سرمایه نوین در سال 1387 به عنوان اولین بانک سرمایه‌گذاری کشور تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف تسهیل تامین مالی، مدیریت ریسک و افزایش سودآوری بنگاه‌های اقتصادی در بستر بازار سرمایه تاسیس شده است.
    این شرکت با شعار ارائه کننده اولین‌ها در بازار سرمایه ایران، تاکنون بالغ بر 450 هزار میلیارد ریال خدمات مالی شرکتی به دولت، شهرداری‌ها و شرکت‌های خصوصی ارائه نموده و با مدیریت منابع مالی سرمایه‌گذاران بیش از 50 هزار میلیارد ریال و انتشار اولین صکوک اجاره برای شرکت‌ها و دولت ایران و اولین صکوک مرابحه و صکوک استصناع در بازار سرمایه، در حال حاضر یکی از معتبرترین نهادهای مالی ایران و بانک سرمایه‌گذاری مرجع کشور می‌باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی