عصر بازار

اجرای طرح مستقیم پرداخت حقوق بازنشستگان طی ۶ ماه نخست سال

عصر اعتبار- مدیر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای سراسری طرح پرداخت مستقیم حقوق بازنشستگان کشوری طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

اجرای طرح مستقیم پرداخت حقوق بازنشستگان طی ۶ ماه نخست سال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حسن حاج‌قربان درباره آخرین وضعیت اجرای طرح پرداخت مستقیم حقوق بازنشستگان اظهار کرد: این طرح در سال گذشته در 10 استان پس از طی دوره‌های آموزشی از سوی کارشناسان امر و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم به اجرا در آمد.

    وی افزود: برنامه‌ریزی کرده‌ایم مابقی استان‌ها طی شش ماه نخست سال، تحت پوشش این طرح بروند.

    مدیر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری به مزایای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: پرداخت مستقیم حقوق یکی از اقدامات مثبت در جهت سهولت دریافت حقوق توسط بازنشستگان است. پرداخت مستقیم به رفع مشکلات مربوط به عدم پرداخت بموقع حقوق و مستمری‌ها کمک می‌کند.

    حاج قربان همچنین به افتتاح خانه‌های امید برای بازنشستگان اشاره و اظهار کرد: 29 خانه‌ امید در 19 استان در حال بهره برداری است. قرار است خانه‌های امید بازنشستگان در سال جاری در شهرهای ساری، قزوین، نورآباد ممسنی، آران و بیدگل، شهررضا، دزفول، میانه و به احتمال زیاد رودبار افتتاح و به بهره برداری کامل برسد.

    وی ادامه داد: خانه‌های امید مجهز به مراکز مشاوره‌ای، بهداشتی و درمانی، کتابخانه، کافی نت، کافی شاپ، هستند و فعالیت‌های ورزشی چون فوتبال دستی، شطرنج، پینگ پنگ، یوگا، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از قبیل تشکیل گروه‌های سرود، جلسات شب شعر، حافظ خوانی، سعدی خوانی، شاهنامه خوانی در آن انجام می‌شود.

    مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: همچنین آموزش‌هایی شامل زبان و کامپیوتر در خانه‌های امید ارائه می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی