عصر بازار

در ٩ ماه منتهی به آذر سال ٩٤ انجام شده است؛

٩٣ میلیون مراجعه سرپایی به پزشکان تامین اجتماعی

عصر اعتبار- بنابر سازمان تامین اجتماعی، در ٩ ماه منتهی به آذر سال گذشته، ٩٣ میلیون و ٤٥٦ هزار و ٩٧ بار مراجعه سرپایی به پزشکان و مراکز پاراکلینیکی در واحدهای ملکی سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است.

٩٣ میلیون مراجعه سرپایی به پزشکان تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، بر اساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی این سازمان ، ٤١ میلیون و ٨٣٢ هزار و ٩١۰ مراجعه سرپایی به پزشکان شاغل در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی در ٩ ماه منتهی به آذر سال گذشته انجام شده است.

    بر این اساس، از مجموع مراجعه سرپایی به پزشکان شاغل در مراکز درمانی تأمین اجتماعی، ٢٨میلیون و ٨٨٣ هزار و ٨٢٣  مراجعه به پزشکان عمومی بوده و ١۰ میلیون و ٢٩٦هزار و ٨٩٩ مراجعه  به پزشکان متخصص انجام شده و همچنین ٢ میلیون و ٦٥٢ هزار و ١٨٨ مراجعه به دندانپزشکان صورت گرفته است.

    همچنین، در همین مدت ٥١ میلیون و٦٢٣ هزار و ١٨٧ بار مراجعه به خدمات تشخیصی ودرمانی مراکز پاراکلینیکی این سازمان انجام شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی