عصر بازار

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی مطرح کرد؛

پرداخت ۲۵ درصد بیمه معلمان مدارس غیردولتی از طریق صندوق حمایت

عصر اعتبار- زینی وند گفت: صندوق حمایت از مدارس غیردولتی، با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان، ۲۵ درصد از بیمه معلمان را پرداخت خواهد کرد.

پرداخت ۲۵ درصد بیمه معلمان مدارس غیردولتی از طریق صندوق حمایت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی عصر امروز در اولین روز سی و چهارمین اجلاس سالیانه آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدارس هیأت امنایی در واقع مدارس دولتی با شیوه اداره هیأت امنایی هستند، اظهار کرد: تصویب برنامه، هزینه‌ها و کسب مجوز هیأت امنایی با شورای آموزش و پرورش مناطق است.

    او درباره مدارس غیردولتی هم با اشاره به اینکه این مدارس غیردولتی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت، گفت: بنا بر فرمایش ایشان مردم باید در فرهنگ شرکت کنند که یکی از جلوه‌های بارز آن مشارکت مردم در آموزش و پرورش است البته که همراهی مدیران شهرستان‌ها هم در موفقیت مدارس غیردولتی مهم است.

    رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به اینکه سه اصل حمایت، هدایت و نظارت مورد توجه است، اظهار کرد: در راستای اصل حمایت، صندوق حمایت از مدارس غیردولتی با اعتبار 200 میلیارد تومان، 25 درصد از بیمه معلمان را پرداخت خواهد کرد.

    او طرح بالندگی نیروی انسانی و توانمندسازی معلمان را هم به عنوان بسته تحولی در سال تحصیلی جدید نام برد و اظهار کرد: معلم مهمترین و اصلی‌ترین مولفه تعلیم و تربیت است.

    رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به اینکه در مدارس غیردولتی کادر آموزشی از طریق مؤسس انتخاب می‌شود، اظهار کرد: برخی موسسات در کیفیت نیروها کم توجهی دارند بر همین اساس با هدف ارتقای کیفیت، جذب و نگهداشت نیرو در مدارس غیردولتی سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و طرح بالندگی نیروی انسانی اجرا می‌شود.

    رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به اجرای «طرح آبا» هم اشاره کرد و گفت: بازگشت بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش از جمله دغدغه های آموزش و پرورش است که در طرح آموزش از راه دور ظرفیت این کار وجود دارد.

    جذب 100 هزار دانش آموز در 6 هزار کلاس در طرح آبا

    زینی وند اظهار کرد: سال گذشته یک هزار دانش‌آموز تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و امسال هم 100 هزار دانش آموز را در 6 هزار کلاس جذب خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو