عصر بازار

بازدید عضو هیأت مدیره بانک صنعت ومعدن از چندین واحد صنعتی خوزستان

عصر اعتبار- حسین عسکری عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از چندین واحد صنعتی در استان خوزستان به منظور ارزیابی وضعیت این واحدهای صنعتی و تأمین مالی آنها بازدید به عمل آورد.

بازدید عضو هیأت مدیره بانک صنعت ومعدن از چندین واحد صنعتی خوزستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در این سفر به شهرستان دزفول مراجعه نمود و از واحد تولیدی فولاد روهینا جنوب که با مشارکت بانک به بهره برداری رسیده بازدید کرد.
    مهندس عسکری در ادامه این سفر در شهرستان گتوند حضور یافت و در جلسه ای که به منظور دیدار با مدیران واحدهای تولیدی شهرستانهای یاد شده و با حضور صالحی نیا معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو)، شهبازی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و تامین منابع مالی وزارت صمت، گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسؤلان استانی برگزار شد، شرکت کرده و به بررسی مشکلات 65 واحد تولیدی مستقر در این استان پرداخت و تصمیماتی را در جهت مساعدت به آنان اتخاذ نمود.
    عضو هیأت مدیره این بانک در ادامه از طرح پتروشیمی پارس کیمیا کلر و واحد تولید کلر آلکالی آن که با تسهیلات ارزی و ریالی بانک صنعت و معدن ایجاد و در دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسیده است، بازدید کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی