عصر بازار

مدیرعامل بیمه ایران در آیین گشایش ساختمان جدید بیمه ایران معین در کیش:

راه پشتیبانی از اقتصاد کشور، بزرگ تر کردن صنعت بیمه است

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر نقش بیمه به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای مالی در توسعه اقتصادی کشور، گفت: راه پشتیبانی از اقتصاد کشور، بزرگ تر کردن صنعت بیمه است.

راه پشتیبانی از اقتصاد کشور، بزرگ تر کردن صنعت بیمه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید مجید بختیاری که در آیین گشایش ساختمان جدید شرکت بیمه ایران معین در کیش سخن می گفت، اتصال صنعت بیمه به سایر بازارهای مالی را دومین راه اصولی پشتیبانی از اقتصاد کشور دانست و افزود: صنعت بیمه برای ایفای نقش های بزرگتر در توسعه اقتصادی کشور نیاز به تحولی بنیادین دارد و اتکای صرف به دیجیتالی کردن صنعت بیمه برای نیل به این مقصود، اگر چه شرط لازم است، اما کافی نیست .

    مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اینکه ابعاد ایجاد تحول دیجیتال صرفا به کامپیوتری شدن محدود نمی شود، اضافه کرد: صنعت بیمه نیازمند تحول و نوآوری جدی با ابعادی وسیع در ارائه خدمات است.وی تصریح کرد: امروزه، سبک زندگی ما بسیار تغییر کرده، حتی روش های ارائه خدمات هم تغییرات اساسی کرده است. امروز حتی نمایندگان شرکت های بیمه را نیز نمی توان با روش هایی همانند سالهای گذشته هدایت و اداره کرد.

    بختیاری با اشاره به اینکه بیمه ایران به اندازه ای بزرگ است که باید بهترین سطح خدمات و حمایت را داشته باشد، گفت:. شرکت های بیمه باید با نوآوری و تحول با هم رقابت کنند، نه با گرفتن سهم یکدیگر.

    این گزارش حاکیست، داریوش محمدی مدیر عامل بیمه ایران معین و کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران از دیگر سخنرانان آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه ایران معین در جزیره زیبای کیش بودند. این مراسم با حضور مقامات منطقه آزاد کیش در روز سه شنبه چهارم آبان برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی