عصر بازار

بازدید رئیس هیات مدیره و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان خوزستان

عصر اعتبار- رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان خوزستان اظهارداشت: آموزش نیروهای شعب در بحث تعامل مثبت با مشتریان، شناسایی خواسته ها، نیازها و حل مشکلات آن ها می تواند سپرده بیشتری را جذب نماید.

بازدید رئیس هیات مدیره و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان خوزستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محسن پدرام رئیس هیات مدیره و تیمور غفاری عضو هیات مدیره بانک، در راستای بررسی وضعیت شعب و ارزیابی عملکرد استان ها طی سفری دو روزه به استان خوزستان از ساختمان سرپرستی و شعب این استان بازدید نمودند.

    در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب سطح استان شامل: میدان بسیج دزفول، فتح المبین، بازار، صفی آباد و ... بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.

    رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر تاثیر حفظ آراستگی شعب در جذب مشتریان افزود: نظافت و آراستگی نمای بیرونی و وضعیت داخلی ساختمان شعب، نقش بسزایی در افزایش رغبت مشتریان در مراجعه به بانک دارد و کارکنان ما باید مطلوبیت محیط داخلی شعب را از نظر روانی، اجتماعی و فیزیکی بالا ببرند.

    وی ادامه داد: یک محیط خوب، می‌تواند بر رشد ارزش های کارکنان و افزایش توان و بهره‌وری آنان اثرگذار باشد. تنوع فعالیت های بانکی، سازماندهی محیط کار و ایجاد محیطی آرام در بانک می تواند به فعال شدن بیشتر، شادابی، رشد خدمات مثبت و دستیابی به اهداف سیاست های مالی و اعتباری سال 95 منجر گردد.

    در ادامه تیمور غفاری با اشاره به جایگاه و نقش نیروی انسانی در جذب منابع قرض الحسنه بیان داشت: تجهیز منابع قرض الحسنه پایدار، مستلزم داشتن کارکنانی ماهر، مشتری مدار و آموزش دیده است.

    عضو هیات مدیره بانک تصریح کرد: در بعد فنی، کارکنان باید توانایی استفاده ازتکنولوژی جدید را داشته و در شغل خود حرفه‌ای باشند و دربعد انسانی، باید بتوانند به بهترین نحو با مشتریان در تعامل و ارتباط باشند.

    شایان ذکر است، در پایان جلسه هم اندیشی و گردهمایی روسا و کارکنان صف و ستاد استان خوزستان با حضور محسن پدرام و تیمور غفاری در محل ساختمان سرپرستی استان برگزار شد و در رابطه با سوالات مطرح شده رهنمودهای لازم ارائه گردید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی