عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از شعبه امیرآباد تهران

عصر اعتبار: صبح امروز مدیرعامل بانک از شعبه امیرآباد از واحدهای اداره امور شعب مرکزی تهران بازدید و با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از شعبه امیرآباد تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰
  • بازدید مدیرعامل بانک از شعبه امیرآباد تهران
  • بازدید مدیرعامل بانک از شعبه امیرآباد تهران
  • بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از شعبه امیرآباد تهران

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این شعبه ،راهکارها و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمات رسانی به مشتریان را ارایه کرد.
حسین زاده در این بازدید وضعیت فعلی بانکداری کشور را تشریح کرده و بر تلاش و عزم جدی کارکنان بانک ملی ایران برای ارتقای بیشتر جایگاه بانک تاکید کرد.
مدیر عامل بانک در همین راستا ابراز داشت: داشتن شعب گسترده٬ همکاران متخصص٬ظرفیت های گسترده بخش ارزی و شعب خارجی بانک بویژه از امتیازهای خاص بانک ملی ایران است که با توجه به رفع تحریم ها و فعال تر شدن بخش های مختلف اقتصادی نظیر بخش نفت و پتروشیمی کشور٬باید با تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر، برنامه ریزی مدون و مناسبی برای ایجاد تعامل بهتر و بیشتر با شرکت ها برای افزایش منابع بانک اقدام کرد.
حسین زاده بر برگزاری جلسات مستمر با مشتریان و شرکت ها برای تبلیغ و ارایه خدمات مختلف بانک برای جذب بیشتر منابع تاکید کرد. در این بازدید علی رحیمی مدیر امور شعب تهران و علی خسروی رییس اداره امور شعب مرکزی تهران نیز حضور داشتند.
در حاشیه این برنامه ٬مدیرعامل بانک و هیات همراه از درمانگاه و فروشگاه بانک در امیرآباد نیز بازدید کردند.این دو واحد در ساختمان شعبه مذکور مستقربوده و به ارائه خدمت به همکاران می پردازند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی