عصر بازار

درخشش بانک مرهون تلاش های کارکنان و خانواده های آنها است

عصر اعتبار: جشنواره فرهنگی عترت با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در بانک مهر اقتصاد استان قم برگزار شد.

درخشش بانک مرهون تلاش های کارکنان و خانواده های آنها است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰
  • درخشش بانک مرهون تلاش های کارکنان و خانواده های آنها است
  • درخشش بانک مرهون تلاش های کارکنان و خانواده های آنها است
  • درخشش بانک مرهون تلاش های کارکنان و خانواده های آنها است

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حجت الاسلام والمسلیمن رحیمی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج- ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فرهنگی عترت، بیان کرد: درخشش بانک مهر اقتصاد مرهون زحمات و تلاش های کارکنان بانک و حمایت همسران محترم این عزیزان می باشد که توانسته اند با پشتیبانی، زمینه رشد و بالندگی بانک را به فراهم کنند. 

حجت الاسلام والمسلیمن رحیمی درخصوص واقعه غدیر خم، اظهار داشت: ما سرمایه های عظیم و بی نظیری در عالم داریم، گنجینه هایی که در دنیا بی مانند هستند و معتقدیم بهترین، بالاترین و با شخصیت ترین فردی که تمامی خصایص نیکو او جمع است، پیامبر گرامی اسلام (ص) می باشد و کسی جز امیرالمومنین امام علی (ع) لایق جانشینی ایشان نیست.

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی ایران کسانی که در راه امام علی(ع)، ائمه اطهار(ع) و غدیر جانفشانی نمودند موجب پیروزی انقلاب شدند، زیرا راز و رمز همه پیروزی ها آشنایی و حرکت در مسیر غدیر و پیروی از فرمایشات رهبری بود و در این راستا دشمنان انقلاب اسلامی نتوانستند مسیر حرکت ما را تغییر دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج تصریح کرد: غدیر نهایتاً انتهای یک تاریخ در یک جمله و آغاز یک تاریخ دیگر است. غدیر در واقع معارفه اولین امام و جانشین پیامبر گرامی اسلام است و مسئله امامت و ولایت را تشریح می نماید.

وی افزود: در خطبه غدیر 40 مرتبه نام مبارک علی(ع) ذکرشده است که یکی از دلایل آن تاکید و معرفی امیرالمومنین علی(ع) و اتمام حجت با مردم است و 10 مرتبه از ائمه معصومین(ع) و 4 مرتبه از نام مبارک مهدی (عج) نام برده شده است.

در ادامه، بهروز درخشان -رئیس اداره امور شعب- ضمن خیر مقدم به کارکنان و خانوادهایشان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: اگر ملت ما در آرامش و امنیت کامل به سر می برد و زمینه توسعه میهن اسلامی فراهم است مرهون جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم است از اینرو وظیفه داریم با تمام توان خود ادامه دهنده راه و اهداف والای شهدا باشیم.

رئیس اداره امور شعب استان قم در رابطه با اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی عترت گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، رشد و پیشرفت و بهره وری خانواده کارکنان بانک مهر اقتصاد و ترویج جنبه های فرهنگی و اجتماعی و ایجاد فضای شاد برای خانواده کارکنان بانک می باشد.

در پایان این جشنواره باقری- مربی مباحث فضای مجازی- به بیان مطالبی در رابطه با آسیب های فضای مجازی، شگردهای استفاده دشمن از تلفن همراه، نفوذ دشمن در بازی های رایانه ای و آسیب های ناشی از شبکه های اجتماعی پرداخت.

گفتنی است جشنواره فرهنگی عترت با حضور نیروهای رسمی، قراردادی، شرکتی و پاره وقت برگزار گردید که با برنامه های متنوع اخلاقی، آموزشی، سرگرمی و اهداء هدایایی به همسران و فرزندان کارکنان ادامه داشت.

برچسب ها
پورسعید خلیلی