عصر بازار

یک مقام مسئول خبر داد

سامانه «سهام همراه» برای ۲۵ هزار سهامدار فعال شد

پیشگیری از سوء استفاده احتمالی کدهای سهامداری

عصر اعتبار- مدیر فن آوری سمات از آغاز ارایه خدمات تغییرات دارایی از طریق راه‌اندازی سرویس پیام کوتاه سمات خبر داد و گفت: تا قبل از پایان مهر ماه جاری این سمانه برای همه معامله گران فعال خواهد شد.

سامانه «سهام همراه» برای ۲۵ هزار سهامدار فعال شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس گفت: به منظور ارایه خدمات بهتر به عموم سهامداران کشور؛ سرویس پیام کوتاه تغییرات دارایی موسوم به «سهام همراه» برای 25 هزار سهامدار حقیقی و حقوقی از عصر روز چهارشنبه هفته گذشته ارسال شده است.

    علی حسنی افزود: سرویس پیام کوتاه با اعلام خود کار تغییرات پرتفوی به سهامداران ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه می تواند موجب افزایش شفافیت اقدامات اعمال شده بر روی پرتفوی سهامداران از طریق اطلاع رسانی روزانه تغییرات دارایی بر روی تلفن‌های همراه شود.

    به گفته این مقام مسئول پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی از کد های سهامداری از دیگر مزایای سرویس پیام کوتاه سمات برای سهامداران خواهد بود.

    حسنی با بیان اینکه این سرویس در صورت احراز هویت برای همه سهامداران قابل استفاده خواهد بود عنوان کرد: در حال حاضر سهامداران با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و عضویت در سامانه وضعیت دارایی سهامداران (IPS) می توانند، سرویس پیام کوتاه سمات را فعال کنند.

    مدیر فناوری اطلاعات سمات عنوان کرد: تا این لحظه 30 هزار و 238 سهامدار عضو سامانه وضعیت دارایی سهامداران (IPS) هستند که از این تعداد 22 هزار و 83 سهامدار شماره تلفن همراه معتبر به این سامانه ارایه کرده‌اند.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی