عصر بازار

رییس اداره توسعه سرمایه انسانی:

توجه به وضعیت رفاهی و ارتقاء سازمانی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- رییس اداره توسعه سرمایه انسانی گفت: راهبرد بانک توجه به وضعیت رفاهی و ارتقاء سازمانی کارکنان همسو با رشدروز افزون جایگاه بانک در جامعه می باشد .

توجه به وضعیت رفاهی و ارتقاء سازمانی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، صادقی با اشاره به دستور مدیر عامل بانک در راستای بازنگری و بررسی مجدد دستورالعملهای بانک در حوزه های مختلف بیان کرد: با توجه به اهمیت ایجاد انگیزه در کارکنان صف و ستاد و اهتمام به ارتقاء سازمانی و بمنظور بهره وری مناسب از فرصت خدمت بهینه همکاران در تعامل مناسب با مشتریان و جامعه هدف بانک خوشبختانه اصلاح آیین نامه ارتقاء و انتصاب کارکنان در دستور کار اداره توسعه سرمایه انسانی قرار گرفت .
    وی با اشاره به مطلب فوق افزود: با توجه به مشکلات موجود در اجرای آیین نامه ارتقاء و انتصاب کارکنان موارد اصلاحی بمنظور تسهیل در صدور احکام به مدیر عامل بانک ارجاع و پس از تصویب نسبت به اصلاح آیین نامه و صدور احکام اقدام شد.
    صادقی ابهام چارت سازمانی در ارتقاء و تنزل درجه شعب در مدت عملکرد مسئولین، عدم تاثیرمدرک تحصیلی در ارتقاء شغل کارکنان و بازرسان، عدم اعمال سوابق اجرایی در مشاغل کارشناسی و بازرسی، ایراد درجدول شغل نگهبان (واحد حفاظت) را از ایرادات آیین نامه عنوان نمود که مورد بازنگری قرار گرفته و اصلاح گردید.
    وی ادامه داد: با توجه به آیین نامه، صدور احکام برای تعیین رئیس و معاون  شعب درجه 4 و 5 و همچنین روسای دوایر صف و ستاد مستلزم داشتن حداقل 2 تا 3 سال سابقه خدمت مدیریتی بوده است که مصوب گردید تا کمیسیونی تحت عنوان موارد خاص تشکیل و در این موارد تصمیم گیری نماید.
    رییس اداره توسعه سرمایه انسانی همچنین داشتن یکسال سابقه کار در حوزه صف را برای صدور احکام در مشاغل کارشناسی و روسای دوایر ستاد الزامی دانست.
    صادقی در پایان اشاره کرد: پس از بررسی، اقداماتی از قبیل ارتقاء درجه شعب، ارائه مدرک تحصیلی بالاتر برای مشاغل کارشناسی، اصلاح در جدول ارتقاء کارکنان سمت های واحد حفاظت  بانک انجام گردید که این اقدامات منجر به ارتقاء حداقل 68 نفر از کارکنان ساعی بانک شد و احکام مربوطه بلافاصله صادر و ابلاغ گردید. وی خاطر نشان کرد: روند اصلاح امور در حوزه های مختلف  از جمله نیروی انسانی به عنوان مهمترین رکن سازمان همواره در دستور کار مدیریت عالی بانک قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی