عصر بازار

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرشعب استان تهران و رییس شعبه مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- مراسم تودیع و تکریم ولی اله کودزری مدیر شعب استان تهران و معارفه عون اله سلطانیان به عنوان مدیر جدید در محل ساختمان میرزای شیرازی و همچنین معارفه احمد رضا فرجی به سمت رییس شعبه مستقل مرکزی و تکریم سلطانیان رییس سابق این شعبه با حضور پدرام رئیس هیات مدیره و جمعی از کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرشعب استان تهران و رییس شعبه مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای این مراسم پدرام ضمن تقدیر از زحمات کودزری بیان داشت: وی مدیری شایسته، زحمت کش و پرتلاش در عرصه فعالیت های بانکی است و حضورشان در بانک قرض الحسنه مهر ایران فرصتی مغتنم برای این بانک بود.
    رئیس هیات مدیره بانک همچنین با اشاره به تجربیات سلطانیان در عرصه بانکداری کشور خاطر نشان کرد: امیدواریم که با وجود وی و با مساعدت مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره، مدیران و کارکنان همچنان بتوانیم در مسیر اعتلای بانک قرض الحسنه مهر ایران گامهای موثری برداریم.
    پدرام همچنین فرجی را فردی متدین، پرکار و مسلط به بانکداری اسلامی دانست و برای موفقیت وی در رشد و تعالی شعبه مستقل مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران ابراز امیدواری نمود.
    در پایان با اهدا لوح سپاس از زحمات کودزری تقدیر به عمل آمد و با اعطای حکمی از سوی مدیرعامل که توسط رییس هیات مدیره بانک تقدیم گردید، سلطانیان به عنوان مدیر شعب استان تهران و فرجی به سمت رییس شعبه مستقل مرکزی بانک معرفی شدند.
    در بخشی از این احکام آمده است:
    امید است با توکل به خداوند سبحان در تحقق ماموریت خطیر بانک برای اجرای بانکداری اسلامی بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب و با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، نقشی شایسته در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا نمایید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی