عصر بازار

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

بانک قرض الحسنه مهر ایران بهترین الگوی بانکداری اسلامی در کشور است

عصر اعتبار- حضرت آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: سبک زندگی اسلامی برفطرت الهی مبتنی است و بانک قرض الحسنه مهرایران از این نظر بهترین الگوی بانکداری اسلامی می باشد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران بهترین الگوی بانکداری اسلامی در کشور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، اکبری مدیرعامل بانک، در این سفر 2 روزه به منظور تبیین خدمات و تشریح اقدامات حمایتی انجام شده در راستای توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه با حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو نمود.
آیت الله ناصری در این دیدار ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: امور مسلمانان تمامی شئون زندگی  انسان ها را شامل می شود و مسلمین وظیفه دارند در مسائل زندگی و معیشت خود نسبت به یکدیگر اهتمام داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: مومنان باید در مسیری که برای رسیدن به حقیقت کمال انسانی طی می کنند نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت داشته باشند و با کمک و همراهی مشکلات را از سر راه برداشته و در مسیر فطرت خدایی قدم بردارند.
آیت الله ناصری ادامه داد: سبک زندگی که خداوند متعال برای بندگان معین فرموده است ما را به مقصود ارزشمند و فلسفه خلقت به دور از هواهای نفسانی هدایت می کند و عزت، کمال، رشد، گذشت و اخلاق را در انسان تقویت می کند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانک تخصصی قرض الحسنه، در حوزه اشاعه بانکداری بدون ربا پیشتاز بوده است.
وی افزود: ثواب قرض در احکام و سنت الهی به مراتب بیشتر از انفاق و صدقه است زیرا در مقام قرض، عزت نفس و شخصیت والای انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
آیت الله ناصری در پایان اظهار داشت: تلاش خیرین، مردم و مسئولانی که در بهبود وضعیت اجتماعی و معیشتی نیازمندان واقعی جامعه اقدام می کنند ذخیره آخرت و راهگشایی ارزشمند برای اجتماع است و سپرده گذاری در بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند به رشد و توسعه این سنت الهی در جامعه موثر باشد.
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این دیدار بیان داشت: منابع خرد خیرین، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی در این بانک تجمیع شده و به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر تا 4 درصد در زمینه های ازدواج جوانان، درمان بیماری های خاص، ایجاد زمینه های اشتغالزایی و کارآفرینی، ودیعه و تامین مسکن وغیره اختصاص می یابد .
اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود و دستیابی به افق های روشن اقتصاد مقاومتی گامهای موثر و مطلوبی برداشته است و بیش از 60 درصد تسهیلات اعطاء شده در زمینه های اشتغال زایی و توسعه کسب و کارهای کوچک می باشد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی