عصر بازار

افخمی:

بانک صنعت و معدن در حمایت از صنایع کوچک و متوسط دارای رتبه ممتاز است

عصر اعتبار- علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک علاوه بر تامین مالی طرح های بزرگ و زیربنایی صنعتی در زمینه تامین مالی طرح های کوچک و متوسط صنعتی و حل مشکلات مالی واحدهای تولیدی در قالب طرح رونق تولید از رتبه ممتاز در میان بانک های کشور برخوردار است.

بانک صنعت و معدن در حمایت از صنایع کوچک و متوسط دارای رتبه ممتاز است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی که در جریان سفر یک روزه خود به قم با استاندار این استان سخن می گفت افزود: بانک صنعت و معدن پس از اجرایی شدن برجام نخستین بانکی بود که توانست نسبت به گشایش ال – سی خارجی اقدام کرده و از این طریق یک رکورد تاریخی برجا بگذارد.
وی افزود : در حال حاضر تامین مالی پروژه های صنعتی و گشایش L C از طریق سوئیفت انجام میشود و ما هیچ مشکلی در این مورد نداریم.
افخمی توجه به بخش خصوصی را از راهبردهای اساسی بانک صنعت و معدن توصیف کرد و افزود: این بانک توانسته است با تامین مالی طرح های کوچک ، متوسط و بزرگ صنعتی نقش مهمی در ایجاد اشتغال داشته و در حال حاضر هیچ نقطه ای از کشور نیست که از آثار فعالیت های بانک صنعت و معدن خالی باشد و واحدهای تولیدی با تسهیلات بانک صنعت و معدن در آن به بهره برداری نرسیده باشد.
صادقی ، استاندار قم در این دیدار با اشاره به این که بانک صنعت و معدن بالاترین سطح تسهیلات را در میان بانک های کشور و در قالب طرح رونق تولید به صنایع این استان پرداخته است عملکرد بانک یاد شده را قابل تقدیر توصیف کرد.
وی تعامل بانک های کشور و بویژه بانک صنعت و معدن با مقامات و تصمیم گیران استان ها را منشاء برکاتی نظیر رشد میزان اشتغال و بسط متوازن توسعه صنعتی در سطح کشور توصیف کرد.
صادقی استان قم را حائز قابلیت ها ی لازم برای توسعه اقتصادی دانسته و از فعالیت مثبت بانک صنعت و معدن در این استان ابراز خرسندی کرد .
گفتنی است بانک صنعت و معدن مبلغ 14 هزار و 272 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید، به 992واحد تولیدی کشورمان پرداخت کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی