عصر بازار

استمرار برنامه های بیمه ایران برای توسعه فرهنگ بیمه در جامعه

۸ بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون با بیمه زندگی «مان» ، بیمه ایران شدند

عصر اعتبار- با هدف توسعه فرهنگ بیمه درحوزه فعالیت های هنری، درمراسمی با حضور ۸ تن از هنرمندان و ستارگان محبوب سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، بیمه نامه زندگی «مان» بیمه ایران به ایشان اهدا شد .

۸ بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون با بیمه زندگی «مان» ، بیمه ایران شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در سخنانی کوتاه در این جلسه صمیمی ، با تاکید بر اهمیت بیمه های عمر و پس انداز به ویژه در کشورهایی که جمعیت سالمندان آنها رو به افزایش است، اضافه کرد : ضریب نفوذ بیمه های عمر و زندگی در کشور ما برخلاف کشورهای توسعه یافته پایین است . اما بر اساس تکالیف وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر گسترش بیمه های عمر و زندگی در جامعه، شرکت سهامی بیمه ایران بهره گیری از ظرفیت های هنرمندان به منظور توسعه فرهنگ بیمه های زندگی در جامعه را آغاز کرده است.

آقای پورکیانی افزود: اخیرا حنجره هنرمند گرانقدرمان آقای سالار عقیلی از سوی بیمه ایران، بیمه شد و هم اکنون نیز در ادامه این حمایت ها بیمه نامه زندگی (مان) برای تعدادی از هنرمندان عزیز صادر و امروز به آنان تقدیم شد.

    در پایان این مراسم، بیمه نامه زندگی «مان» بیمه ایران برای بازیگران و هنرمندان ارزشمند کشور امیر جعفری، ریما رامین فر ، میر طاهر مظلومی ، شاهرخ استخری ، هومن حاجی عبداللهی ، سیدهادی کاظمی، حسین سلیمانی و محمود محکمی که در این جلسه حضور داشتند صادر و به ایشان تقدیم شد.

    گفتنی است ، چندی پیش نیز در مراسمی به مناسبت هفته وحدت و خجسته میلاد پیامبر اعظم(ص)، بازیگران نامدار کشور، کامبیز دیرباز ، مهدی پاکدل ، حمیدرضا آذرنگ و ارسلان قاسمی با دریافت بیمه نامه زندگی «مان» به خانواده بزرگ بیمه ایران پیوستند . بیمه ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود حمایت از نخبگان جامعه را در دستور کار قرار داده است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی