عصر بازار

پیام رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

عصر اعتبار- رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

پیام رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»
    بسم الله الرحمن الرحیم

    والفجر ولیال عشر...

    انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت و طلیعه رهایی انسانیت ازخودکامگی و استبداد ستم شاهی، به رهبری پیر فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام درسر نداشت.

    در آغاز ایام مبارک و غرورآفرین دهه فجر انقلاب اسلامی و دوازدهم بهمن و سالروز ورود امام امت به میهن اسلامی قرارداریم. پیشوایی که استکبار ستیزی، شکوه مذهب و تبلور عینی مکتب قرآن را به ما ارزانی داشت و در بیست و دوم بهمن سال 57 با پیروزی شکوهمند و حماسی ملت مسلمان ایران، فریاد خداخواهی، معنویت، استقلال و آزادی را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد. اینک و در سی و هشتمین سالگرد این پیروزی غرورآفرین و جاودان، فرصت مغتنمی است که با  حفظ و عمل به آرمانهای مقدس امام راحل (ره) و با کار و تلاش روزافزون در راه خودکفائی و استقلال کشورمان در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل کوشا باشیم و بدانیم مرهون خون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب ثمره جانفشانی آنهاست و برماست که قدردان ایثار آن‌ها بوده و از این شجره طیبه پاسداری نماییم.

    اینجانب فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به همه ی هموطنان عزیز علی الخصوص خانواده بزرگ و شریف بیمه ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه احدیت توفیقات روزافزون همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را در خدمت به ملت مسألت می نمایم.

     

                                                                                                محسن پورکیانی

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی