عصر بازار

طی مراسمی با حضور جهانگیری و با تسهیلات بانک صنعت و معدن نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان افتتاح شد

عصر اعتبار- فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن و طی مراسمی با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و جمعی از مقامات استان افتتاح شد.

طی مراسمی با حضور جهانگیری و با تسهیلات بانک صنعت و معدن نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با بهره برداری از نیروگاه یاد شده که به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شده است سالانه 420 مگاوات برق به شبکه نیروگاهی کشور اضافه می شود.
    حجم سرمایه گذاری نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان290میلیون یورو بوده که از مجموع این مبلغ ، 230 میلیون یورو توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است.
    راه اندازی نیروگاه یاد شده 122 نفر اشتغال ایجاد کرده است که از این تعداد ، 75 نفر اشتغال مستقیم و 47 نفر اشتغال غیر مستقیم خواهند داشت.
    گفتنی است بانک صنعت و معدن با تامین مالی 3 میلیارد و 131 میلیون دلاری برای 13 طرح بزرگ و 22 طرح مقیاس کوچک مصوب ، جاری و به بهره برداری رسیده طرح های نیروگاهی نقش راهبری در اعطای تسهیلات به این بخش از صنایع زیربنایی کشورمان داشته است.
    یاد آور می شود که این بانک با ایجاد واحد های صنعتی در استان خوزستان نقش موثری در اشتغال زایی و رفع محرومیت از این استان داشته ، بطوری که از ابتدای سال جاری 8 طرح صنعتی با 105 میلیارد ریال تسهیلات این بانک در استان یاد شده به بهره برداری رسیده و برای 232 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی