عصر بازار

نوربخش:

تامین اجتماعی آماده ارائه خدمات به آسیب دیدگان سیلاب اخیر است

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی آمادگی کامل واحدهای درمانی و بیمه ای این سازمان برای کمک رسانی به آسیب دیدگان سیلاب اخیر در استان های شمال غرب کشور را اعلام کرد.

تامین اجتماعی آماده ارائه خدمات به آسیب دیدگان سیلاب اخیر است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سیدتقی نوربخش با صدور پیامی جانباختن شماری از هموطنان در حادثه سیلاب اخیر را تسلیت گفت.
    وی تصریح کرد: حادثه سیل در این استان ها که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان در شهرستان های عجب شیر و آذرشهر شد و خسارت های سنگینی نیز به مردم این استان ها وارد کرد، حادثه ای مصیبت بار و دردناک است.
    وی در این پیام اظهار کرد: اینجانب با نهایت تاثر و تاسف بروز این حادثه را به داغداران و مصیبت زدگان تسلیت عرض می کنم و خود و خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی را در این مصیبت شریک می دانم. برای درگذشتگان این حادثه از درگاه احدیت طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و آرامش مسالت می نمایم.
    نوربخش اضافه کرد: همکاران سازمان تامین اجتماعی به ویژه واحدهای درمانی سازمان آماده کمک رسانی به هموطنان در استان های سیل زده هستند و در ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به این افراد نهایت تلاش و همکاری صورت می گیرد.
    نوربخش ادامه داد: شناسایی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان آسیب دیده از این حادثه و ارائه خدمات بیمه ای به کارگاه های خسارت دیده در این حادثه نیز با جدیت تمام و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابراز امیدواری کرد که خدمات سازمان تامین اجتماعی باعث تسکین رنج و اندوه آسیب دیدگان از این حادثه باشد.
    برخی گزارش ها حاکی است که سیل در استان های آذربایجان غربی، شرقی و کردستان و اردبیل تاکنون منجر به کشته شدن ٤٣تن شده است و خسارت هایی نیز به این استان ها وارد کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی