عصر بازار

بازدید مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب استان لرستان

عصر اعتبار- مرتضی اکبری مدیرعامل و سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارزیابی عملکرد شعب و دوایر ستادی و تشریح سیاست های پولی و اعتباری بانک در سال جدید، طی سفری دو روزه از مدیریت شعب استان لرستان بازدید نمودند.

بازدید مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب استان لرستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، شناسایی و بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای جذب منابع پایدار قرض الحسنه در استان و تبیین محورهای مناسب برای افزایش سهم بانک از بازارهای فعال، ارزیابی شاخص های مدیریت منابع و مصارف، بررسی وضعیت مطالبات و تبیین عملکرد ستاد و شعب در فعالیت های بازاریابی از جمله اهداف مهم این بازدید می باشد.
    اکبری مدیرعامل و توکلی عضو هیات مدیره به همراه مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره حوزه مدیریت و بهاروند مدیر شعب استان لرستان بانک در روز نخست این سفر با هوشنگ بازوند استاندار دیدار و گفتگو کردند.
    مرتضی اکبری در این دیدار که در محل استانداری لرستان برگزار شد ضمن بیان دستاوردها و عملکرد مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 95، خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک را تشریح کرد.

    وی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سازمان زندان ها را در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک و حمایت از اقدامات تکلیفی دولت با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقاء سطح معیشت نیازمندان واقعی جامعه دانست و گفت: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران تا کنون گامهای مثبت و موثری برای افزایش میزان رفاه اقشار ضعیف و کم توان جامعه برداشته است.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: 90 درصد منابع قرض الحسنه این بانک به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با کارمزدی کمتر از 4 درصد اختصاص پیدا نموده و امسال نیز بیش از 60 درصد منابع مان به عرصه های اشتغالزایی و کارآفرینی تعلق می گیرد.
    اکبری با اشاره به اقدامات ارزنده دولت در زمینه تسهیل ازدواج جوانان اظهارداشت: در این راستا، دولت تلاش نموده تا با افزایش میزان تسهیلات پرداختی ازدواج تا سقف 100 میلیون ریال برای هر نفر، بخشی از مشکلات مالی شروع زندگی مشترک را تامین نماید. همچنین بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز علاوه بر اهتمام در پرداخت وام ازدواج به جوانان، طرح پیوند مهر را تدوین نموده است تا خانواده ها با ایجاد یک سپرده گذاری اندک بتوانند برای آینده فرزندان خود برنامه ریزی کنند.
    وی تصریح کرد: در این طرح، خانواده ها می توانند با پیش بینی زمان ازدواج فرزندان خود و اقدام به سپرده گذاری اندک در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در مدت زمانی مشخص تا سقف 800 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد دریافت نمایند.
    در ادامه، سلیمان توکلی نیز ضمن تاکید به نقش خیرین در تقویت توان پرداخت تسهیلات بانک به نیازمندان واقعی جامعه از استاندار لرستان خواست تا سازمان ها، ارگان ها و نهادهای این استان را به افزایش سطح همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران ترغیب کنند.
    هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک در تامین مایحتاج ضروری اقشار آسیب پذیر جامعه را موثر ارزیابی نمود و بر ضرورت ارتقاء سطح تعاملات بانکی سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی تاکید کرد.
    شایان ذکر است، جلسه هم اندیشی با روسا و کارکنان بانک در استان لرستان به منظور ارائه رهنمودهای لازم در راستای تحقق اهداف و سیاست های اعتباری نیمه اول سال نیز با حضور اکبری و توکلی در محل سالن جلسات ساختمان مدیریت استان برگزار شد.
    دیدار با خیرین به منظور دعوت به همکاری و افزایش سطح تعاملات دوجانبه و بازدید از شعب استان با هدف ارزیابی عملکرد و ارائه رهنمود های لازم از دیگر برنامه های این سفر دو روزه به استان لرستان می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی