عصر بازار

عملکرد مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران در مدیریت شعب استان خوزستان

عصر اعتبار- نظر به تحقق بخش عمده ای از اهداف درنظر گرفته شده برای مدیریت شعب استان خوزستان در سال ۱۳۹۵ و همچنین تقدیر از شعب پیشرو در زمینه جذب منابع و کاهش مطالبات بانکی، شعب برتر این استان در دو شاخص رشد منابع و کاهش مطالبات مشخص و معرفی گردید.

عملکرد مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران در مدیریت شعب استان خوزستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، یکی از اصلی ترین اهداف بانک قرض الحسنه مهر ایران جذب منابع پایدار قرض الحسنه و تخصیص مناسب این منابع در میان آحاد جامعه می باشد و این امر زمانی محقق می گردد که عزم جدی در میان تمام ارکان بانک برای رسیدن به این هدف وجود داشته باشد؛ لذا به لطف خداوند منان و با توجه به اهمیت این موضوع و تلاش های صورت گرفته توسط همکاران ساعی مدیریت شعب استان خوزستان، در سال 1395 شاهد رشد چشمگیری در زمینه جذب منابع پایدار، کنترل و کاهش مطالبات بانکی بوده ایم.
    با عملکرد مطلوب و اقدامات موثر کارکنان صف و ستاد بانک در استان خوزستان، این مدیریت توانسته است به موفقیتی بیش از اهداف تعیین شده برای سال 95 در حوزه های جذب منابع و وصول مطالبات دست یابد.
    در این راستا، شعب زیتون کارمندی با دستیابی به 125 درصد از اهداف، اندیمشک با دستیابی به 113 درصد از اهداف، گلستان با دستیابی به 103 درصد از اهداف، بندر ماهشهر با دستیابی به 101 درصد از اهداف و خرمشهر با دستیابی به 94 درصد از اهداف، در حوزه جذب منابع قرض الحسنه، عنوان 5 شعبه برتر استان را به خود اختصاص دادند.
    همچنین در زمینه کاهش میزان مطالبات بانک نیز به ترتیب شعب مرکزی اهواز، جواد الائمه، رامهرمز، باغملک و بندر ماهشهر در میان شعب استان، بهترین عملکرد را ارائه نمودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی