عصر بازار

افتتاح شعبه شهید مطهری بانک قرض الحسنه مهر ایران در گرگان

عصر اعتبار- شعبه شهید مطهری گرگان در راستای برنامه توسعه شعب و ارائه مطلوب خدمات بانکداری اسلامی و تکریم مراجعین، با حضور امامی عضو هیات مدیره، تقوی مدیر شعب استان گلستان و جمعی از معتمدین و خیرین افتتاح گردید.

افتتاح شعبه شهید مطهری بانک قرض الحسنه مهر ایران در گرگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ؛ در این مراسم جمعی از مدیران و مسئولین سازمان های شهر گرگان، مشتریان ارزنده شعبه و روسای دوایر ستادی و شعب نیز حضور داشتند.
    دراین مراسم، امامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تولد حضرت ولیعصر(عج)، از زحمات کلیه کارکنان استان گلستان در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و توسعه بانکداری اسلامی قدردانی نمود و بیان داشت: دستیابی به اهداف ترسیمی کلان، مستلزم شناسایی و فعلیت بخشی به ظرفیت های جدید بازاریابی می باشد.
    وی با اشاره به اهمیت همدلی و وفاق بین مدیران و کارکنان در جهت پیشبرد اهداف سازمانی، تقویت روزافزون این تعامل ارزشمند را مورد تایید قرار داد و از حاضرین در این مراسم خواست تا نسبت به تحقق بیش از پیش این آموزه قرآنی با بانک قرض الحسنه مهر ایران همکاری نمایند.
    در مراسم افتتاح شعبه شهید مطهری گرگان(کد6201)، تقوی به ارائه گزارشی از عملکرد بانک در بخش اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اقشار آسیب پذیر پرداخت و هدف اساسی نخستین بانک تخصصی قرض الحسنه کشور را توانمندسازی نیازمندان جامعه از طریق تعامل با اشخاص حقیقی و حقوقی دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی