عصر بازار

بازدید رئیس هیات مدیره و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعبه جزیره کیش

عصر اعتبار- محسن پدرام رئیس هیات مدیره، سلیمان توکلی عضو هیات مدیره، مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت و مصطفی پور مدیر شعب استان هرمزگان بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سفری به منظور بررسی ظرفیت ها و توسعه و برنامه ریزی بازاریابی، از جزیره کیش بازدید کردند.

بازدید رئیس هیات مدیره و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعبه جزیره کیش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، شناسایی فرصت‌های پیش‌روی بانک در استفاده از ابزارهای تامین مالی جدید اسلامی، بررسی نیازها و انتظارات گروههای مختلف مشتریان به منظور طراحی ابزارهای تمایز رقابتی و همچنین ارزیابی و اولویت بندی شاخصهای موثر بر جانمایی شعب باتوجه به دیدگاه مشتریان از محورهای این سفر بود.
    همچنین، در این سفر به منظور بررسی و ارزیابی منابع جذب شده، نحوه پیگیری وصول مطالبات، تخصیص بهینه منابع به مصارف و اقدامات انجام شده کارکنان به منظور تحقق اصول مشتری مداری از شعبه جزیره کیش این بانک نیز بازدید به عمل آمد.
    پدرام طی بازدید از شعبه کیش اظهارداشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های حاصل از استقرار مراکز بزرگ اقتصادی در این جزیره، این شعبه می‌تواند نقش موثرتری را در اجرای استراتژی‌های توسعه‌ای بانک ایفا نماید.
    در ادامه توکلی نیز ضمن تبیین اهداف و برنامه‌های بانک در سال 96، همکاران را به تلاش برای جذب منابع بیشتر، کنترل مصارف و رعایت بهداشت اعتباری به منظور جلوگیری از ایجاد مطالبات ترغیب نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی