عصر بازار

دیدار مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان

عصر اعتبار- مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در سفر به استان سیستان و بلوچستان با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار نمود.

دیدار مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اکبری در این دیدار ضمن تشریح اهداف عالیه بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و توانمند سازی نیازمندان واقعی جامعه، به سهم این بانک در رفع احتیاجات ضروری نیازمندان با پرداخت وام های قرض الحسنه (صفر تا چهار درصد) در سطح استان اشاره نمود و از رشد چشمگیر منابع و جایگاه بانک در استان سیستان و بلوچستان ابراز رضایت کرد.
    در ادامه، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی و نقش بسزای آن در بهبود معیشت مردم بیان داشت: اعطای تسهیلات قرض الحسنه با کارمزدهای کمتر از چهار درصد و به ویژه صفردرصد در استان سیستان و بلوچستان می تواند سهم بسزائی در رونق اقتصادی کشور و راهگشای فعالیتهای اقتصادی در استان باشد.
    آیت الله سلیمانی ضمن تاکید بر ضرورت شناسایی نیازمندان واقعی جامعه اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از استان های کمتر توسعه یافته کشور می باشد و نیاز است تا بانک قرض الحسنه مهر ایران با اعطای تسهیلات ارزان قیمت در راستای بهبود معیشت مردم همانند گذشته عمل نماید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی