عصر بازار

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب گلستان:

دستیابی به اهداف ترسیمی، مستلزم شناسایی و فعلیت بخشی به ظرفیت های جدید است

عصر اعتبار- عیسی امامی عضو هیأت مدیره و علی طبلشی رییس اداره پشتیبانی در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مدیریت شعب گلستان، از ستاد استان و شعب شهرستان گرگان بازدید کردند.

دستیابی به اهداف ترسیمی، مستلزم شناسایی و فعلیت بخشی به ظرفیت های جدید است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، امامی در این سفر، به بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته پرداخت و رهنمودهای لازم را به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه نمود.
    عضو هیات مدیره بانک ضمن تشکر از کلیه زحمات روسای شعب و پرسنل استان، تصریح کرد: با توجه به نقش بی بدیل منابع در رشد و شکوفایی بانک، تجهیز منابع به همراه بازاریابی هدفمند جزء جدایی‌ناپذیر سازمان بوده و در این راه، جذب و شناسایی مشتریان با پتانسیل بالا از اولویت های کاری همکاران می باشد.
    وی خاطر نشان کرد: دستیابی به اهداف ترسیمی کلان بانک، مستلزم شناسایی و فعلیت بخشی به ظرفیت های جدید بازاریابی بوده و ضروری است تا کارکنان در اجرای روش های ارتقاء و تجهیز منابع و فنون بازاریابی اهتمام داشته باشند.
    امامی همچنین افزود: با توجه به گسترش روز افزون دامنه فعالیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران نیاز استفاده از دیدگاه های علمی بیش از پیش اهمیت می یابد و لازم است تا براساس الزامات موجود در این زمینه برنامه ریزی مدون صورت پذیرد.
    وی نقش همکاران در رضایتمندی مشتریان را بسیار تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: وجود نیروی انسانی متخصص، آموزش دیده و با انگیزه در بانک می تواند کمک شایانی در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد؛ بنابراین نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه های بانک همانند پل ارتباطی میان سازمان و مشتریان هستند و باید توجه ویژه ای به مسائل آموزشی این عزیزان نمود.
    عضو هیات مدیره بانک در رابطه با بحث پیشگیری و وصول مطالبات استان راهکارها و رهنمودهای لازم را مطرح و عنوان نمود:  شعب می توانند با تلاش بیشتر و تقویت ارتباط خود با مشتریان و استفاده از قراردادهای لازم الاجراء در جهت وصول مطالبات احتمالی گام های موثری را بردارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی