عصر بازار

هدف برنزی محقق شد؛

رشد ۳۳ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران طی ۶ ماهه نخست سال

عصر اعتبار- نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در جلسه شورای مدیران گفت: منابع بانک تا ۳۱ شهریور ماه سال ۹۶، نسبت به انتهای سال گذشته بالغ بر ۳۳ درصد رشد داشته و پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری به اهداف طلایی دست یابیم.

رشد ۳۳ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران طی ۶ ماهه نخست سال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، یوسف نجدی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبداله الحسین (ع) و تبریک هفته دفاع مقدس، با اشاره به اهم وظایف و اقدامات مدیریت امور استان ها به ارائه گزارش عملکرد این حوزه در 6 ماهه ابتدای سال 96 پرداخت و گفت: تعیین اهداف سالانه مدیریت استانها، توسعه و بهینه سازی شعب، ساماندهی املاک استانها، بررسی پیشنهادات پرسنلی و درخواست های مردمی، تهیه آمار و ارزیابی عملکرد مدیریت استانها و شعب، نظارت بر دستگاههای خود پرداز و پایانه های فروشگاهی و بازدید از شعب استانها و ارائه رهنمود های لازم، بخشی از اقدامات انجام شده این مدیریت طی 6 ماهه ابتدای سال جاری به حساب می آید.
    وی افزود: از آنجایی که تمامی امور اجرایی بانک، از طریق شعب و استان ها انجام می شود، بنابراین، کلیه مواردی که به اجرا ختم می شود به مدیریت امور استان ها ارتباط پیدا می کند و ما موظف هستیم که یا هماهنگی های لازم را انجام دهیم و یا به عنوان مجری طرح، تلاش کنیم تا به نحو احسن و مطلوب اقدامات مقتضی صورت گیرد.
    نجدی در خصوص اهداف تدوین شده برای استان ها اظهارداشت: با التفات به پتانسیل های موجود، منابع جذب شده و عملیات بانکی انجام شده در سال گذشته برای مدیریت شعب هر استان و توجه به مصوبات هیات مدیره که بر اساس آن پایین ترین سطح رشد منابع برای هدف برنزی 33 درصد، هدف نقره ای 42 درصد و هدف طلایی 58 درصد در نظر گرفته شده بود، میزان رشد مقدار منابع قرض الحسنه به تفکیک هر استان محاسبه و به تمامی واحد های ذیربط ابلاغ گردید.
    مدیر امور استان ها ضمن تاکید بر تحقق هدف برنزی تعیین شده در نیمه اول سال 96 تصریح کرد: با تلاش کارکنان صف و ستاد و حمایت های بی دریغ مدیران بانک خصوصاً مدیرعامل محترم و اعضای محترم هیات مدیره، در 6 ماهه نخست سال جاری بالغ بر 33 درصد رشد منابع قرض الحسنه نسبت به پایان سال گذشته مسجل گشته و به اهداف برنزی تعیین شده برای رشد منابع دست یافته ایم.
    وی خاطرنشان ساخت: دستیابی به رشد 33 درصدی منابع طی 6 ماه، در حالی است که نسبت رشد منابع قرض الحسنه در پایان سال 95 نسبت به انتهای سال مالی 94 قریب به 30 درصد بوده است. این امر نشان دهنده استقبال و رضایت بی نظیر مشتریان و مراجعین از خدمات و طرح های قابل ارائه در شعب می باشد که با اقدامات موثر انجام شده از بهبود عملکرد صف و ستاد بانک در حوزه بازاریابی حکایت می کند.
    نجدی افزود: با حمایت های بی دریغ مدیران عالی بانک و همچنین پیگیری ها و راهنمایی های این مدیریت و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان استانها اهداف برنزی به صورت کامل محقق شده و تا کنون به میزان 78 درصد از اهداف نقره ای و 56 درصد از اهداف طلایی بانک نیز دست یافته ایم.
    وی ادامه داد: در این راستا مدیریت شعب استان های تهران با 56/78 درصد، شعبه مستقل مرکزی با 05/65 درصد، سیستان و بلوچستان با 95/53 درصد، خراسان شمالی با 81/50 درصد و چهارمحال بختیاری با 06/43 درصد رشد منابع نسبت به پایان سال قبل جزء پنج مدیریت برتر در این حوزه می باشند.
    مدیر امور استان ها، ارائه گزارش روزانه در خصوص منابع، مصارف و مطالبات استانها به همراه میزان تحقق هدف ابلاغی، تهیه گزارش های آماری جهت بهره برداری مدیران ارشد، ارزیابی عملکرد استانها به صورت مستمر و ارائه گزارش به صورت سه ماهه، بررسی میزان تحقق اهداف کلیه شعب کشور به صورت ماهانه و همکاری با سایر ادارات در تعیین شاخص های درجه بندی مدیریت های استانی و شعب استانها را بخش دیگری از اهم فعالیت های صورت گرفته برای تهیه آمار و ارائه عملکرد بانک، عنوان نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی