عصر بازار

بررسی مطالبات معوق در مجله بانک ملی ایران

عصر اعتبار- دویست و چهل و ششمین شماره مجله بانک ملی ایران با پرونده ویژه «مطالبات معوق» منتشر شد.

بررسی مطالبات معوق در مجله بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، پرونده این شماره مجله با تیتر اصلی «هر نفسی که فرو می رود مخل حیات است و...»، موضوع «مطالبات معوق بانکی و راهکارهای وصول آن» را در گفت و گو با مدیران بانک و کارشناسان اقتصادی بررسی و در ادامه گزارشی از اقدامات بانک در مناطق زلزله زده غرب کشور و کرمانشاه را منعکس کرده است.

    گزارشی از حضور مدیرعامل بانک ملی ایران در کرمانشاه برای بررسی آخرین وضعیت زلزله زدگان و برقراری مجدد خدمات بانکی، صندلی داغ با «حمیدرضا صدر» نویسنده و کارشناس فوتبال، گفت و گو با رییس یکی از قدیمی ترین شعب بانک ملی ایران و نیز گفت و گو با «بهروز غریب پور» کارگردان نام آشنای سینمای ایران و کارگردان فیلم «اردک لی» از دیگر مطالب این شماره مجله است.

    این شماره مجله بانک ملی ایران در 84 صفحه منتشر شده که در همه واحدهای صف و ستاد بانک در سراسر کشور توزیع می شود. امکان دریافت مجله از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس http://www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.

    مجله بانک ملی ایران قدمتی 84 ساله دارد و تلاش شده تا در شماره های اخیر با اعمال تغییرات اساسی در فرم و محتوا علاقه مندان به نشریات کاغذی را بیش از پیش راضی نگه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی