عصر بازار

در راستای کمپین مربی باش صورت گرفت؛

تشریح یازده اصل مربیگری کی روش با حمایت گروه مالی سامان

عصر اعتبار- در همایش علمی-آموزشی در حوزه رهبری سرمایه انسانی که با حمایت گروه مالی سامان برگزار شد، کارلوس کی روش مربی تیم ملی فوتبال ایران، تجربیات و دانش سی و چند ساله مربیگری اش را با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشت.

تشریح یازده اصل مربیگری کی روش با حمایت گروه مالی سامان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، درهمایش علمی-آموزشی در حوزه رهبری سرمایه انسانی، کی روش به زبانی ساده و روان از فلسفه و اصول مربیگری و رهبری اش سخن گفت. او از رشد و تجربیات خود و از تاثیر شگرفی که نلسون ماندلا در زمان هدایت تیم فوتبال آفریقای جنوبی بر او گذاشته بود، گفت و از اولین چالش خود در ایرانکه با ان مواجه شده بود . همه تجربیات او نشان از این واقعیت بود که هرگاه بر اساس اصول حرکتی انجام شود، حتما پیامدش نیز اثرگذار و قابل اعتنا خواهد بود.

    براساس این گزارش، کی روش در ادامه این همایش ، یازده اصل رهبری و مربیگری خود را برشمارد و گفت: بدانیم از کجا می خواهیم به کجا برویم!، بکارگماری درست افراد ، انسان ها همه چیز هستند، اتحاد و همبستگی تیمی، تفویض اختیار و تصمیم گیری ،برقراری ارتباط و سبک ارتباطی،نگرش و انگیزه ،امکانات و پشت صحنه، آماده سازی، آموزش و تحصیل،موفقیت و دست آوردو چشم انداز و رویا داشتن یازده اصلی است که در دوران مربیگری خود برای رهبری تیم های مختلف بکار برده است.
    باید به این نکته توجه داشت بعد از صحبن های کارلوس کی روش می توان به این نتیجه رسید ، کارلوس کی روش یک مدیر راهبر است. او اصولی را دنبال کرده است که تمامی رهبران و انسان های راهبر و موفق در اقتصاد، سیاست، علم، ورزش و ... دنبال کرده اند. موفقیت ها و جایگاه فعلی او در دنیا و کشورمان، اصلا تصادفی نبوده و همگی برایند رفتار ها و نگرش علمی و اصولی وی بوده است. او یک انسان و رهبر اصول محور است.
    گفتنی است، همایش علمی-آموزشی با رویکرد انتقال تجارب "کارلوس کی روش"در حوزه رهبری سرمایه انسانی با حمایت بانک سامان سامانتل، سامان پرداخت، صرافی سامان وبیمه سامان ، برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی