عصر بازار

معاون اداره کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

نظام ارجاع و پرونده الکترونیک برای مبتلایان به برخی از بیماری ها

عصر اعتبار- معاون اداره کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت:پرونده الکترونیک بیماران مزمن درمراکزدرمانی ملکی تأمین اجتماعی تشکیل می شودونظام ارجاع ویژه ای نیزبرای این گروه از بیماران ایجاد شده است.

نظام ارجاع و پرونده الکترونیک برای مبتلایان به برخی از بیماری ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، دکتر سید مجید صادقی راد اظهار داشت: در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی برای مبتلایان به بیماری های دیابت، فشار خون، بیماری های مزمن اعصاب و روان و بیماری های مزمن قلبی و عروقی پرونده الکترونیک تشکیل می شود و قرار است این پرونده ها برای سایر بیماران نیز به مرور تشکیل شود.

    وی افزود: درحال حاضر تمامی مراکز درمانی تأمین اجتماعی برای بیماران مبتلا به این ٤ دسته از بیماری ها پرونده الکترونیک تشکیل می دهند و تا کنون بیش از ٦۰۰ هزارپرونده الکترونیک تشکیل شده است.

    صادقی راد ادامه داد: تشکیل پرونده برای این بیماران از سال ٩٤ آغاز شده است و از ابتدای سال جاری نیز پرونده ها به صورت الکترونیک درآمده و پیش بینی می شود طی ماه های آینده تا حدود یک و نیم میلیون نفر از بیماران مبتلا به این ٤ گروه از بیماری ها در مراکر درمانی تأمین اجتماعی دارای پرونده الکترونیک باشند.

    وی اظهار داشت: پرونده پزشکی مربوط به بیماری های مزمن این افراد در سامانه مربوطه ثبت شده و در تمامی مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در دسترس قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی