عصر بازار

دریافت جوایز و لوح تقدیر روسای شعب موفق بانک با حضور قائم مقام بانک قوامین

عصر اعتبار- جوایز و لوح تقدیر روسای شعب موفق بانک ، با حضور نجف پور ، قائم مقام محترم مدیر عامل به ده رئیس شعبه ی منتخب در سالن اجتماعات بانک مرکزی اهداء گردید.

دریافت جوایز و لوح تقدیر روسای شعب موفق بانک با حضور قائم مقام بانک قوامین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، در هشتمین گردهمائی روسای موفق  شعب بانک های کشور که در سالن اجتماعات بانک مرکزی برگزار شد ، به ده نفر از روسای شعب بانک قوامین که در یک فرآیند ارزیابی با در نظر گرفتن شاخص های عملکردی ، مدیریتی و رفتاری از استانهای کرمان ، تهران ، البرز ، خوزستان ، آذربایجان شرقی ، همدان ، مازندران ، اصفهان ، مرکزی و بوشهر انتخاب شده بودند لوح تقدیر و جایزه اهدا گردید.

    بنابراین گزارش نجف پور در مراسم اهداء جوایز و لوح تقدیر روسای موفق شعب ضمن تقدیر از زحمات همکاران سراسر کشور ، روسای حاضر در مراسم رانماینده ی کلیه ی کارکنان خدوم و پرتلاش بانک دانست و گفت : جای بسی خرسندی است که امروز ، در جمع روسای موفق شعب  شبکه ی بانکی کشور ، با ده نماینده ی شایسته حضور داریم و این ممکن نمی شد مگر با تلاش جهاد گونه ی همکاران خوبمان در شعب سراسر کشور .
    ایشان علت حضور روسای شعب موفق در مراسم را تلاش بی وقفه ی کارکنان شعبه ی مربوطه دانست و گفت : شما به عنوان نماینده ی شعبه ی خود در اینجا حاضرید پس سلام و تشکر مدیر عامل محترم بانک و اینجانب را به همکاران خود در شعبه بابت تلاش شبانه روزی ، ابلاغ نمائید . دکتر نجف پور   انتخاب روسای موفق شعب را حاصل یک فرآیند شفاف ذیل سند تحول و نظام نوین ارزیابی عملکرد و نتیجه ی یک رقابت تنگاتنگ و نزدیک بین روسای شعب سراسر کشور دانست و افزود این دوستان نماینده ی تمامی روسای شعب سراسر کشور هستند و این تقدیر در حقیقت امتنان و سپاس از تمامی روسای زحمت کش شعب می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی