عصر بازار

در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی ۱۳۹۷؛

ساعات کار خدمت‌رسانی شعب و باجه‌های پست بانک ایران

عصر اعتبار- ساعات کار شعب پست‌بانک‌ایران در ایام پایانی سال ۹۶ و تعطیلات نوروزی اعلام و آماده خدمت‌رسانی به هموطنان در سراسر کشور می‌باشد.

ساعات کار خدمت‌رسانی شعب و باجه‌های پست بانک ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بنابراعلام اداره‌کل امور شعب و بازاریابی؛ شعب این بانک در اسفندماه سال‌جاری از دوازدهم لغایت بیست و هفتم در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 16 و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت 7 و 30دقیقه تا 14 و درسطح شعب استان تهران نیز طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 لغایت 16 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا ساعت 14 آماده خدمت‌رسانی به هموطنان می‌باشند. البته باجه‌های خدمات بانکی نیز طی این ایام از ساعت 8 لغایت 13 آماده خدمت‌رسانی هستند.

    بنابراین گزارش: ساعات کار شعب این بانک در روز بیست‌و‌هشتم اسفندماه درسطح مراکز استان‌ها و شعب شهرستان‌ها از ساعت 7و30 دقیقه لغایت ساعت 16 و شعب استان تهران نیز از ساعت 8 لغایت 16 و روز بیست و نهم اسفندماه 1396تعطیل می‌باشد. البته باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی در روز بیست‌و‌هشتم اسفندماه از ساعت 8 لغایت 13 آماده خدمت‌رسانی هستند و بیست‌و‌نهم اسفندماه تعطیل می‌باشند.
    همچنین در تعطیلات نوروزی سال 1397 شعب این بانک چهارم فروردین‌ماه از ساعت 9 الی 12 آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی نیز طی این روزها تعطیل می‌باشند.
    گفتنی است: برای رفع مشکلات احتمالی شعب و دستگا‌های خودپرداز(ATM) گروه امداد (HELP DESK) بانک نیز در این ایام فعال بوده و از طریق تلفنبانک 84284 برای مشتریان ساکن در استان‌های تهران و البرز و همچنین با شماره 84284(021) برای مشتریان ساکن در سایر استان‌های کشور آماده پاسخگوئی می‌باشند.
    شایان ذکر است: لیست شعب‌ کشیک پست‌بانک‌ایران به همراه مشخصات کامل آن در وب‌سایت این بانک اطلاع رسانی می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی