عصر بازار

مدیرعامل بیمه نوین در نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب خبر داد:

تحقق ۹۹.۴ درصدی پرتفوی بیمه نوین و ثبت بالاترین سطح رشد از زمان تأسیس در سال ۹۶

عصر اعتبار- نخستین نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین در سال ۱۳۹۷ با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان این شرکت و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به عنوان میهمان این گردهمایی برگزار شد.

تحقق ۹۹.۴ درصدی پرتفوی بیمه نوین و ثبت بالاترین سطح رشد از زمان تأسیس در سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسین کریم خان زند مدیرعامل این شرکت با اشاره به تحقق  99.4 درصدی پرتفوی این شرکت در سال 96 گفت: بیمه نوین در سال گذشته بالاترین منحنی رشد از زمان تأسیس تاکنون را تجربه کرد که حاصل کار گروهی و برنامه ریزی هدفمند در بهره گیری از فرصت های کوچک بوده است. 

    وی در ادامه افزود: این رشد به عنوان هدف در بیمه نوین با گام های صحیح و حساب شده و صرف زمان معقول بدون پذیرش کارهای هیجانی رخ داده است و تحقق 99.4 درصدی پرتفوی با ضریب 50 درصدی خسارت در سال گذشته حاکی از مطالبه و تلاش برای رشد معقول، بدون اشتباه استراتژیک در پذیرش ریسک است.

    مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به شرایط اقتصادی و وضعیت رقابت در بازار کنونی خاطرنشان کرد: واقعیت اقتصاد کنونی در کشور رکود و تورم است، در این بین شرکتی موفق عمل خواهد کرد که تغییرات را شناسایی و با آن منطبق شود. این انطباق و هماهنگی باید با سرعت و پیش از تبدیل شدن به بحران از طریق اولویت بندی در اجرای اقدامات کارآمد باشد.

    وی همچنین تصریح کرد: در اقتصاد فعلی دنیا ماندگاری مطرح است و رشد برای کسب و کارها نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت است. در چنین شرایطی باید از فرصت های کوچک حداکثر بهره را برد. داشتن رویکرد موازنه در هزینه ها، زمان و کیفیت بسیار حائز اهمیت است.

    کریم خان زند همچنین در پایان به نقش افراد در بدنه یک سیستم اشاره کرد و گفت: حلقه های یک زنجیر هیچ کدام بر دیگری اهمیت بیشتر و ارجحیت ندارد، در یک سیستم هم چنین است و موفقیت یک شرکت حاصل تلاش و حضور تک تک افراد است،  ملاک افراد در آن جایگاه شان نیست بلکه نحوه و کیفیت کارایی آنهاست. موفقیت فعلی بیمه نوین نیز حاصل تلاش و تعامل همه افرادیست که سرنوشت خود را جدا از شرکت شان ندیدند و برای آن بدون تردید تلاش کردند.

    نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای بیمه نوین در روزهای 22 و 23 فروردین ماه برگزار و طی آن علاوه بر ارائه گزارش عملکرد و برنامه های عملیاتی سال 97 و مقالاتی از سوی مدیریت های مختلف، 9 پنل تخصصی توسط رؤسای شعب به طور گروهی ارائه شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی