عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران،

حمایت از برنامه های فرهنگی مادران و کودکان در راستای مسئولیت های اجتماعی

عصر اعتبار-مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از جمعیت طلوع بی نشان ها بیان داشت: حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم توان جامعه به ویژه مادران و کودکان از وظایف تمامی خیرین، سازمان ها و نهادها می باشد و این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به این حوزه ورود کرده است.

حمایت از برنامه های فرهنگی مادران و کودکان در راستای مسئولیت های اجتماعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدرام رییس هیات مدیره، عیسی امامی و حسن تلیکانی اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ایران با اهدف کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی افراد آسیب پذیر، به دعوت اکبر رجبی مدیر مجموعه مردم نهاد طلوع بی نشان ها از بخش های مختلف، سرای مهر به عنوان اولین مرکز نگهداری زنان و کودکان کارتن خواب جمعیت طلوع بی نشان ها و همچنین سرای نور که از مراکز اقامتی درمانی بلند مدت کشور است که میتواند به طور قانونی پذیرنده کودکان پسر آسیب دیده از اعتیاد و کارتن خوابی باشد، بازدید کردند.
    اکبری در حاشیه این بازدید اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران حمایت از جامعه زنان به عنوان اقشار آسیب پذیر و تاثیر گذار در روند پیشرفت جامعه را در سرلوحه خود قرار داده و تاکنون در این زمینه گام های موثر و مطلوبی برداشته است.
    وی ادامه داد: پرداخت 33 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار یک هزار میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست از جمله اقداماتی است که بانک در مسیر توانمندسازی این قشر از جامعه طراحی و برنامه ریزی کرده است.
    مرتضی اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران طرح اندوخته بانوان مهر ایران را با کمک معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری اجرایی کرده است و آمادگی لازم برای حمایت از اقشار آسیب پذیر به ویژه جامعه زنان را دارا می باشد.
    گفتنی است، در این دیدار، از خانه مهر (کارگاه ساخت استیکر و گیفت)، تن پوش مهر ( کارگاه دوخت مانتو)، نهال مهر (گلخانه پرورش کاکتوس) و کارگاه صنایع دستی واقع در سرای نور بازدید به عمل آمد و مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ایران از نزدیک با عملکرد این مجموعه آشنا شدند.
    در این بازدیدها، مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، محبوبه رنجبر رییس و حمیدرضا صمدی معاون اداره روابط عمومی و بازاریابی نیز حضور داشتند.
    شایان ذکر است، جمعیت طلوع بی نشان ها سازمانی است مردم نهاد، غیر دولتی و غیر سیاسی که با انگیزه والای کمک به همنوع و با هدف حمایت از زنان، مردان و کودکان آسیب دیده اجتماعی از سال 1388 به صورت رسمی آغاز به کار کرده و به عنوان حامی تخصصی افراد درگیر با معضل کارتن خوابی، فعالیت خود را در هفت حوزه جذب، درمان، سرپناه، آموزش، اشتغال، بازگشت به خانواده و بازگشت به بدنه جامعه متمرکز نموده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی