عصر بازار

رونمایی از نخستین ضمانت نامه صادره در سامانه سککوک

عصر اعتبار- اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در مصلی تهران با رونمایی از نخستین ضمانت نامه صادره از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برای یک واحد تولیدی در سامانه سککوک همراه شد.

رونمایی از نخستین ضمانت نامه صادره در سامانه سککوک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از گسترش نیوز، محمدحسین مقیسه مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اظهار کرد: نخستین ضمانت نامه در چهارچوب همکاری صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و سامانه سکوک انجام شد. ویژگی منحصر به فرد آن نیز برای استفاده بجا از تسهیلات است چرا که نگرانی از انحراف تسهیلات بانکی اعطا شده به تولید همواره وجود داشته است.

    وی ادامه داد: بنگاه‌های صنعتی در سکوک ثبت نام می‌کنند و ارتباط بین صنعتگران و فعالان اقتصادی برقرار می‌شود و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک نیز برای حمایت و پشتیبانی از صنعتگران در این سامانه ارائه خدمت می‌کند یکی از این خدمات صدور ضمانت نامه است.

    مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک تاکید کرد: نخستین ضمانت نامه صادر شده به میزان 62 میلیون تومان بود و تمام آن بر مبنای چک و سفته صادر شده است.

    مقیسه افزود: این تسهیلات به مصرف فعالیت تولیدی خواهد رسید.

    نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک از 21 مرداد همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک در مصلی تهران آغاز بکار کرد. این نمایشگاه با حضور بیش از 1400 واحد صنعتی امروز به کار خود پایان داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی