عصر بازار

معرفی خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نمایندگان بازنشستگان

عصر اعتبار- به منظور معرفی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی، نشست تشریح و گفتمان سازی خدمات غیرحضوری این سازمان با حضور نمایندگان تشکل های بازنشستگی برگزار شد.

معرفی خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نمایندگان بازنشستگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، این نشست توسط اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با حضور نمایندگان واحدهای مختلف مرتبط با طرح برگزار شد.  

    علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این جلسه توسعه خدمات غیر حضوری را اقدامی بسیار مثبت و در راستای افزایش رفاه جامعه تحت پوشش این سازمان دانست و گفت: امیدواریم همزمان با اجرای این برنامه شاهد تسهیل خدمات به بازنشستگان بویژه درباره بیمه تکمیلی آنان باشیم.

    وی ادامه داد: درحال حاضر در زمان انتقال پرونده های مستمری بگیران در بین شعب تأمین اجتماعی، خدمات مربوط به بیمه تکمیلی این عزیزان با مشکلاتی مواجه می شود که امیدواریم با الکترونیکی شدن فرآیند انتقال پرونده ها این موضوع مشکل برطرف شود.

    وی تداوم خدمت رسانی حضوری شعب تأمین اجتماعی را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: برخی از بازنشستگان و مستمری بگیران به دلایل مختلف امکان و یا تمایل استفاده از خدمات غیرحضوری را ندارند و بایستی خدمات حضوری نیز برای این عزیزان تداوم داشته باشد.

    علی شاه حسینی، معاون اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان نیز در این نشست اخذ نظرات و دیدگاه های بازنشستگان را در اجرای خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی مورد تأکید قرار داد و گفت: این سامانه برای تسهیل خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش ایجاد شده است و از نظرات و دیدگاه های کانون های بازنشستگان برای بهره برداری از آن استفاده خواهد شد.

    در این جلسه نمایندگان تشکل های بازنشستگی و کارشناسان واحدهای تخصصی سازمان تأمین اجتماعی به تبادل نظر و بیان دیدگاه های خود برای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی