عصر بازار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

گزارش تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق در انتظار تصویب کمیسیون اقتصادی

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش هیات تحقیق و تفحص از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهیه شد، اما هنوز به تصویب کمیسیون اقتصادی نرسیده است.

گزارش تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق در انتظار تصویب کمیسیون اقتصادی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علی اکبر کریمی و در پاسخ به این سوال که دلیل توقف گزارش طرح تحقیق و تفحص از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز چیست، گفت: این طرح متوقف نشده است، اما هنوز نتیجه تحقیق و تفحص در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح نشده است.

    عضو هیات تحقیق و تفحص مجلس از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: اقدامات لازم بعد از انتخاب هیات تحقیق و تفحص انجام شده است و گزارشات را این هیات تهیه کرده است، اما هنوز نتیجه گزارشات به تصویب کمیسیون اقتصادی نرسیده است.

    عضو کمیسیون اقتصادی در رابطه با علت تاخیر و کندی در ارائه گزارش هیات تحقیق و تفحص گفت:  با توجه به گستردگی کار به هر حال بورکراسی اداری در کندی این پروژه بی‌تاثیر نبوده است.

     اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در آذر ماه سال 1395 تعیین شدند و در سال 1396 هم کار تحقیق و تفحص آغاز شد، اما علیرغم گذشت بیش از 2 سال از تشکیل این هیات هنوز گزارش نهایی از تحقیق و تفحص از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه علنی مجلس ارائه نشده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی