عصر بازار

فعالیت ۱۸۰ پایگاه برای برپایی جشن عاطفه‌ها

عصر اعتبار- معاون کمیته امداد استان تهران از برگزاری جشن عاطفه‌های طی ۲ مرحله خبر داد و گفت: ۲۰هزار دانش‌آموز موردحمایت قرار می‌گیرند.

فعالیت ۱۸۰ پایگاه برای برپایی جشن عاطفه‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمدرضا شاهجانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران درباره برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: طی 2 مرحله 20 هزار دانش‌آموز موردحمایت قرار می‌گیرند.

    وی به 180 پایگاه فعال برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی اشاره کرد و گفت: شهروندانی که تمایل به کمک دارند در روز پنجشنبه هفتم شهریورماه در پایگاه‌ها و دفاتر امداد امام خمینی در استان تهران، همچنین در روز جمعه 8 شهریورماه به مصلی‌های نماز جمعه در سطح استان مراجعه کنند.

    شاهجانی درباره اجرای مرحله دوم جشن عاطفه‌ها بیان داشت:روز چهارشنبه دهم مهر در مدارس استان تهران با حضور دانش آموزان و اولیا اجرا و زنگ جشن عاطفه‌ها به صدا درخواهد آمد.

    معاون کمیته امداد استان تهران درباره نحوه توزیع اقلام موردنظر تصریح کرد: با توجه به در نظر گرفتنشان خانواده‌ها با کمک همکاران  به‌فوریت اقلام موردنیاز به دانش آموزان خواهد رسید.

    وی از حمایت 20 هزار دانش‌آموز خبر داد و گفت: دانش‌آموزانی که از قبل تحت پوشش بوده، دانشجویان جدیدالورود و دانش آموزان پیش و اول دبستانی موردحمایت قرار می‌گیرند.

    محمدرضا شاهجانی درباره روش‌های پرداخت کمک‌های مردمی عنوان کرد: در تهران با شماره‌گیری 7355 و درج عدد4 با تلفن‌های ثابت یا استفاده از کد دستوری #3*5*021*8877* همچنین از طریق انتقال وجه به شماره 6037997900002008 می‌توان وجه موردنظر خود را پرداخت کرد.

    معاون کمیته امداد استان تهران در همین رابطه ادامه داد: با مراجعه به سایت کمیته امداد و سایت حامی آرزوها می‌توانند مساعدت خودشان برای کمک داشته باشند.

    وی ضمن قدردانی از مردم با حمایت‌های از نیازمندان خاطرنشان کرد: با کمک مردم بتوانیم در امسال دانش آموزان پیش از شروع مهرماه بتوانند با یک لباس و کوله‌پشتی مناسبی وارد مدرسه شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی