عصر بازار

سرپرست بیمه ایران از برنامه این شرکت برای ارتقای سهم از بازار تا ۵۰ درصد خبر داد

آغاز فروش دیجیتالی بیمه نامه از ۱۵ آبان

عصر اعتبار- سه اولویت راهبردی بیمه ایران که به جدیت در دستور کار قرار گرفته، افزایش نقدینگی، افزایش سودآوری و ارتقای سهم بیمه ایران از بازار صنعت بیمه کشور تا ۵۰ درصد است.

آغاز فروش دیجیتالی بیمه نامه از ۱۵ آبان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر محمد رضایی عضو هیات مدیره و سرپرست بیمه ایران با بیان این مطلب در دیدار صمیمی با مدیران واحدهای اجرایی بیمه ایران استان تهران، به تشریح برخی از سیاستهای کلان و برنامه های شرکت سهامی بیمه ایران پرداخت و گفت: به نظر می آید منطق اقتصادی و تجارتی خاصی برای پایین نگهداشتن سهم بیمه ایران در بازار صنعت بیمه – در سطح 30 درصد - وجود ندارد و تصمیم داریم با قطعی شدن مطالعات صورت گرفته درباره فواید افزایش این سهم، پرتفوی بیمه ایران را به سمت افزایش سهم شرکت تا 50 درصد ببریم.

     سرپرست بیمه ایران با اشاره به اهمیت بهره گیری فزونتر از هوش تجاری و هوش مصنوعی در فعالیتهای این شرکت گفت: ‏ با برنامه ریزی صورت گرفته، فروش دیجیتالی بیمه نامه های بیمه ایران از 15 آبان امسال و همزمان با سالروز تاسیس بیمه ایران آغاز می شود.

     دکتر رضایی با تاکید بر این که طرح جدیدی در دست بررسی داریم که بر اساس آن با تشکیل یک استارت آپ تحولات موثری را در بخش پرداخت خسارت بیمه ایران شاهد خواهیم بود، اضافه کرد: ‏ایجاد شعبه «هایپر پرداخت خسارت بیمه ایران» در اطراف شهر تهران و در مساحتی وسیع، با برخورداری از تمامی تجهیزات و امکانات مدرن مورد نیاز نیز تحت بررسی و تبادل نظر ‏قرار دارد که در صورت قطعی شدن، اجرایی خواهد شد.

     وی در ادامه با تاکید بر این که به گواهی بسیاری از زائران زیان دیده، بیمه ایران در بحث ارائه خدمات بیمه‌ای گسترده و متنوع به زائران اربعین ابا عبدالله الحسین (ع)‏ هرگز به دنبال سودآوری نبوده و خدمت‌رسانی با حداکثر امکانات موجود تنها اولویت بیمه ایران در این زمینه بوده است، گفت: کاهش زمانی فرآیند پرداخت خسارت سوانح رانندگی و هزینه های درمانی به زائران بیمه گزار در ایام اربعین حسینی نشان داد که این امر در جلب رضایت‌مندی مردم بسیار موثر است.

     حفظ سلامت محیط کار و ترویج اصول اخلاق محوری، لزوم ساماندهی شبکه فروش، اهمیت برپایی دوره های آموزشی تکمیلی و به روز برای مدیران شرکت، رسیدگی بیشتر به امور رفاهی کارکنان و بازنشستگان، ضرورت توجه عمیق مدیران واحدهای اجرایی به امر جانشین پروری و مشروط کردن ارتقای شغلی مدیران به این امر، بهبود کیفیت نیروی انسانی، افزایش بهره وری، تفویض اختیار تعیین اضافه کار و پاداش کارکنان به مدیران شعب و واحدهای اجرایی و ... ازجمله مهمترین موضوعات عنوان شده از سوی دکتر رضایی سرپرست بیمه ایران بود که بخشی از آن در پاسخ به مباحث مطرح شده توسط مدیران واحدهای اجرایی استان تهران بیان شد.

    در ابتدای این نشست صمیمانه و تخصصی که به منظور هم اندیشی و تبادل نظر درباره مشکلات و معضلات شعب و واحدهای اجرایی بیمه ایران استان تهران برپا شده بود، مدیران حاضر در جلسه به بیان مشکلات و موانع موجود در زمینه های منابع انسانی، مسائل فنی و حوزه اداری و مالی و نیز ارائه پیشنهادهایی برای برطرف کردن آنها پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی