عصر بازار

۲۴۰ میلیارد ریال وام ضروری به فرهنگیان بوشهر پرداخت شد

عصر اعتبار- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق وام ضروری به فرهنگیان استان پرداخت شده است.

۲۴۰ میلیارد ریال وام ضروری به فرهنگیان بوشهر پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  غلامرضا دانش فر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: علاوه بر پرداخت 240 میلیارد ریال تسهیلات صندوق وام ضروری به فرهنگیان، از فروردین تاکنون 150 میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیز در اختیار همکاران فرهنگی قرار گرفته است.

    او افزود: در همین مدت، 13 میلیارد ریال نیز کمک بلاعوض به فرهنگیان پرداخت شده است.

    معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر درباره اسکان فرهنگیان در مراکز رفاهی آموزش و پرورش هم گفت: در هفت ماه امسال، 194 هزار و 500 همکار فرهنگی در مراکز رفاهی آموزش و پرورش اسکان داده شده اند.

    دانش فر، در مورد منازل سازمانی هم بیان کرد: تعداد منازل سازمانی که واگذار شده به فرهنگیان از اول سال 1398 تا کنون 505 واحد بوده است.

    او، با ابراز امیدواری برای بهبود ارائه خدمات بیمه تکمیلی به فرهنگیان، افزود: اکنون در مجموع 17 هزار و 130 فرهنگی و افراد تحت تکفل آنان زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

    معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به موضوع پرداخت حق التدریس‌ها هم اشاره کرد و گفت:هفته گذشته حق الزحمه مربوط به ماه‌های بهمن و اسفند 97 پرداخت شد.


     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی