عصر بازار

آغاز ارائه خدمات بیمه دانا به شهروندان سبزواری

عصر اعتبار- نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، تأمین خدمات بیمه‌ای در نقاط مختلف کشور را باعث افزایش ضریب نفوذ بیمه و آرامش و امنیت خاطر بیمه‌گذاران عنوان کرد.

آغاز ارائه خدمات بیمه دانا به شهروندان سبزواری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از دنیای اقتصاد، کاردگر در مراسم گشایش شعبه سبزوار طی سخنانی، آغاز به کار این شعبه را باعث افزایش ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم این منطقه دانست و از رئیس و کارکنان شعبه خواست ضمن همدلی و تعامل با مسوولان، نسبت به تامین خدمات بیمه‌ای مردم و رفع هرگونه مشکلات احتمالی بیمه‌شدگان اهتمام داشته باشند.

    وی از مسوولان شعبه خواست با برپایی نشست‌ها و جلسات ماهانه با مدیران شهری سبزوار، نسبت به شناسایی مشکلات احتمالی و رفع آن اقدام کنند.

    مدیرعامل بیمه دانا سپس در جمع خبرنگاران در توضیح «مهردانا» یکی از طرح‌های این شرکت گفت: این طرح یکی از طرح‌های جدید در صنعت بیمه کشور است که ارتباط بین بیمه و بانک را برقرار کرده است.  کاردگر افزود: در این طرح، با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده که هر شهروند ایرانی متقاضی بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، عمر و حوادث می‌تواند از بانک تا سقف 3 و نیم میلیون تومان تسهیلات بانکی بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی