عصر بازار

سهم بانک صادرات در اولین صندوق ETF ۱۶ هزار میلیارد تومان است

همکاری ما با بانک صادرات آ‌غاز شد

عصر اعتبار- مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی گفت: ابعاد صندوق ETF بسته به میزان وجوهی است که به دست می‌آید و سهم در این صورت مشخص می‌شود اما سقف سهم بانک صادرات در این صندوق ۱۶ هزار میلیارد تومان است.

همکاری ما با بانک صادرات آ‌غاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، حسین فهیمی در مراسم بهره‌برداری از سامانه احراز هویت سجام در شعب متنخب بانک صادرات با بیان اینکه پیش از شرایط کرونا اقدام به تدوین سامانه اطلاعاتی کردیم گفت: در آن زمان که موضوع مهار شیوع کرونا مطرح نبود با هدف افزایش سهم مردم از بازار سرمایه اقدام به طراحی این سایت کردیم.

    وی ادامه داد: با همکاری همه جانبه و بین بخشی نهادهای مالی بزرگ و برند کشور شرایط برای دسترسی عموم مردم به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه را سهل‌تر کردیم.

    مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی با تاکید بر اینکه امکان ارائه این خدمات در اقصی نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور وجود دارد گفت: هدف ما گسترش خدمات به تمام اقشار است و می‌خواهیم این خدمات را به درب خانه همه اقشار جامعه ببریم.

    فهیمی ادامه داد: همکاری ما با بانک صادرات آ‌غاز شد و در ابتدا 53 هزار نفر از خانواده بزرگ بانک صادرات در این سامانه ثبت نام کردند و از امروز همه افراد امکان ثبت نام در سامانه را دارند.

    وی درباره میزان سهم بانک صادرات در اولین صندوق ETF گفت: ابعاد صندوق ETF بسته به میزان وجوهی است که به دست می‌آید و سهم در این صورت مشخص می‌شود اما سقف سهم بانک صادرات در این صندوق 16 هزار میلیارد تومان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی